1403/5/23

کد خبر: 26137

1400-10-11 13:25:24

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اردبیل

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین اردبیل امروز به ریاست اسبقیان برگزار شد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیئت اردبیل با حضور اسبقیان رئیس فدراسیون، دکتر انوشیروانی و مدیرکل و برادران معاون ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان، همچنین رئیس و دبیر هیئت استان، روسای هیئت‌های شهرستانی، نماینده‌ی ورزشکاران، مربیان، داوران، بهزیستی، آموزش و پرورش و سایر اعضا، امروز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه، در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی رضازاده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست موسوی، رئیس هیئت، از عملکرد و فعالیت‌های ورزشی در حوزه قهرمانی آقایان و بانوان، استعدایابی، ورزش همگانی، آموزش، فرهنگی، روابط عمومی و امور مالی در سال گذشته و تقویم پیشنهادی ورزشی سال ۹۹ گزارش کاملی ارائه داد که مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

سپس در جریان برگزاری این مجمع، اسبقیان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی اماکن ورزشی ویژه‌ی جانبازان و معلولین در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که هدف آن حمایت از جانبازان و معلولین است، پیگیری لازم در خصوص ایجاد اماکن ورزشی اختصاصی ویژه جانبازان و معلولین در استان‌هایی که دارای سالن ورزشی نیستند، انجام خواهد شد. دکتر اسبقیان، ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت اردبیل اظهار داشت: این استان قهرمانان بزرگی را در رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین به کشور تحویل داده است که سرمایه‌های بزرگی هستند و برای کشور افتخارآفرینی کرده‌اند. ما قدردان همت و تلاش این بزرگان هستیم. رئیس فدراسیون افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تاریخ ۱۰ شهریور ۹۷ به تمام وزارتخانه‌ها ابلاغ شده است که این به معنای قانون می‌باشد و وظایف دستگاه‌های اجرایی در این زمینه لازم‌الاجرا است. وی افزود: طبق این مصوبه یک جلسه از زمان تمام سالن‌ها و مراکز ورزشی به فعالیت ورزشی جانبازان و معلولین اختصاص دارد و در همه استان‌ها می‌بایست پیگیر اجرای آن باشیم که این امر با همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان اجرا می‌شود. اسبقیان حضور قهرمان بزرگ ورزشی در رأس مدیریت ورزش استان اردبیل را افتخار بزرگ دانست و گفت: باید از این ظرفیت برای رشد و توسعه ورزش استان اردبیل استفاده کرد. مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از حمایت همه‌جانبه از قهرمانان رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: خوشبختانه از استان ما ورزشکاران جانباز و معلول افتخارات بزرگی در عرصه‌های ملی، بین‌المللی و پارالمپیک کسب کرده‌اند که این باعث فخر و مباهات است. سجاد انوشیروانی اظهار کرد: علی‌رغم محدودیت‌ها و کمبود برخی زیرساخت‌ها ورزشکاران جانباز و معلول اردبیلی توانسته‌اند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به اهتزاز درآورند و این افتخار بزرگی برای خطه قهرمان‌پرور استان اردبیل است  و ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولین را فراهم کنیم چرا که هیئت ورزشی استان برای ما بسیار حائز اهمیت است. موسوی، رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان اردبیل نیز از فعال بودن هیئت ورزشی این قشر در شش شهر استان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش در سایر شهرهای استان نیز شاهد راه‌اندازی هیئت ورزشی جانبازان و معلولین شویم.

عکس: پیمان معصومی و علیرضا بایرامی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu