1403/5/23

کد خبر: 26232

1400-10-11 13:25:24

محل برگزاری رویدادهای المپیک و پارالمپیک در سال ۲۰۲۱ قابل دسترسی است/ موفقیت در برگزاری رقابت های توکیو نماد پیروزی بر بحرانی جهانی

سازمان‌دهی مجدد بازی‌های توکیو تلاش مضاعفی می‌طلبد که ستاد برگزاری این رقابت‌ها در موقعیت خاص و چالش برانگیزی قرار داده است.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ستاد برگزاری رقابت‌های توکیو طی جلسه ای مجازی اعلام کرد؛ محل برگزاری رویدادهای المپیک و پارالمپیک در سال ۲۰۲۱ قابل دسترسی است.

با فرصت اندکی که تا تاریخ یک سال به برگزاری رقابت های پارالمپیک (۲۴ ماه آگوست سال ۲۰۲۱) مانده است، اعلام این خبر از سوی برگزار کنندگان بازی ها، نشان‌گر گام مهمی است.

  پارسونز: موفقیت در برگزاری رقابت های توکیو نماد پیروزی بر یک بحران جهانی است

اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک IPC در این خصوص گفت:  از اینکه شرایط دهکده رقابت‌های پارالمپیک و المپیک توکیو برای برگزاری این مسابقات در سال ۲۰۲۱ تضمین شد، بسیار خوشحالیم. دهکده بازی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه مکانی‌ست الهام بخش و در واقع جایی برای شکل گیری دوستی‌های بلند مدت است. کمیته‌ی بین‌المللی پارالمپیک از فعالیت‌های کمیته مشترک راهبردی سپاسگزار است، سازما‌ن‌دهی مجدد بازی‌ها، مستلزم تلاش عظیمی است و آنها در موقعیت چالش برانگیزی قرار داد.

اندرو پارسونز افزود: من از رسانه‌های جمعی جهان می‌خواهم که همچنان همراه ما باشند و امیدواریم که سال آینده آنها را ببینیم. ما یقین داریم پارالمپیک توکیو بسیار تماشایی خواهد بود و موفقیت مان در بازی‌ها نماد پیروزی بر یک بحران جهانی است.

 

یوشیرو موری: جمع شدن دوباره ورزشکاران در توکیو جهان را تحت تاثیر قرار می دهد

همچنین در ادامه، یوشیرو موری، رئیس ستاد برگزاری رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو نیز، از قابل استفاده بودن محل برگزاری هر ۴۳ رشته ورزشی پارالمپیک و المپیک، دهکده ورزشکاران و مرکز بین‌المللی رسانه در رقابت‌های ۲۰۲۱ خبر داد.

موری در این‌باره گفت: به‌دنبال تعویق زمان برگزاری مسابقات توکیو، به سرعت کمیته‌ای برای غلبه بر این چالش تشکیل دادیم و همکاران ما به صورت شبانه‌روزی برای سازمان‌دهی سیستم تلاش کردند. در نتیجه خوشبختانه امروز اعلام می کنیم؛ برنامه‌ریزی ما برای برگزاری رقابت‌های ۲۰۲۱ توکیو در سال آینده به‌روز شده است.

‌‌وی افزود: لحظه‌ای که ورزشکاران سراسر دنیا پس از طی این مسیر طولانی و دشوار فعلی در توکیو جمع شوند فراموش نشدنی، شادی آور و ارزشمند خواهد بود. یقینا این صحنه عمیقاً جهان را متاثر خواهد کرد. بنابراین ما به تلاش خود ادامه می‌دهیم تا این مسابقات را به عنوان نماد وحدت بشری برگزار و بر بحران کووید ۱۹ غلبه کنیم.

در حالی که سراسر دنیا درگیر غلبه بر پاندمی غیر قابل پیش بینی کووید ۱۹ است اعضای کمیته برگزاری -شامل کارشناسانی از سازمان بهداشت جهانی و مقامات دولتی ژاپن- مشغول ارائه توصیه و راهکارهای لازم به برگزار کنندگان این رقابت ها هستند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu