1403/5/23

کد خبر: 26725

1400-10-11 13:25:24

میرشفیعی: با برگزاری رقابت‌های مجازی انگیزه را در ورزشکاران حفظ کردیم/داوران در استان‌ها ناظر مسابقات پارا وزنه‌برداران بودند

دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین درباره مسابقات مجازی این رشته توضیحاتی را ارائه داد.
سیدمحمدرضا میرشفیعی دبیر انجمن پاراوزنه برداری کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی کشور را با شرکت نمایندگان ۸ استان تحت عنوان جام غدیر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردیم. هیئت‌های استانی تا ۲۰ مردادماه فرصت داشتند تا فیلم های ورزشکاران خود را که طبق قوانین رقابت‌ها بود برای ما ارسال نمایند.
وی ادامه داد: من به همراه موسی آذرباد، رئیس کمیته داوران، فیلم‌ها را مورد قضاوت و ارزیابی قرار دادیم و پس از آن نتایج انفرادی هر دسته وزنی را مشخص کردیم.
میرشفیعی تصریح کرد: داوران ما در استان‌ها در زمان وزن کشی و مهار وزنه حضور داشتند و رقابت ورزشکاران مطابق با قوانین زیر نظر آنها صورت گرفت.
دبیر انجمن افزود: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی اردوها، مسابقات و سالن‌های ورزشی شده است، این رقابت‌ها را با این هدف برگزار کردیم تا تمرینات ورزشکاران با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه داشته باشد و هم انگیزه آنها برای ورزش کردن حفظ شود.
وی عنوان کرد: همچنین توانستیم ثابت کنیم که در شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ نیز ما قادر به برگزاری مسابقات هستیم و انجمن تصمیم دارد روند برگزاری رقابت‌ها به صورت مجازی را برای افزایش روحیه و انگیزه ورزشکاران ادامه دهد.
دبیر انجمن اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، به دلیل اینکه تعداد ورزشکاران استان‌‌ها به حد نصاب نرسید، کاپ قهرمانی را از این دوره حذف کردیم و حکم و مدال انفرادی توزیع می شود. امیدواریم در دوره بعدی مسابقات با افزایش ورزشکاران، بتوانیم کاپ قهرمانی را نیز در سطح تیمی اهدا کنیم.
میرشفیعی درباره وضعیت تیم ملی بیان کرد: با توجه به برنامه ای که از سوی رواسی به ملی پوشان داده شده، آنها در استان‌های خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد پیشگیری از کرونا در حال تمرین هستند. اردوهای تیم ملی با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا به صورت غیر متمرکز است و هر زمان که شرایط از نظر ویروس کووید ۱۹ مناسب بود، با تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا در وزارت ورزش و جوانان، از طریق کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون، نحوه برگزاری اردوهای متمرکز اعلام خواهد شد و ورزشکاران برای تمرین در اردو حاضر می شوند.
دبیر انجمن پارا وزنه برداری در پایان گفت: ورزشکاران از برگزاری رقابت‌های مجازی ابراز رضایت کردند چرا که انگیزه آنها برای تمرین حفظ شد. امیدوارم در دوره‌های بعدی نیز شاهد حضور بیشتر وزنه برداران باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu