1403/5/23

کد خبر: 26837

1400-10-11 13:25:24

رواسی: ملی پوشان به صورت غیر متمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کنند/ از آمادگی جسمانی ورزشکاران راضی هستم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: ملی‌پوشان مطابق با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به صورت غیر متمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می کنند.

علی اصغر رواسی سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: با توجه به اینکه سلامت ورزشکاران در اولویت است، برنامه تمرینی آنها را از طریق فضای مجازی در اختیارشان قرار دادیم تا به صورت غیر متمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین نمایند.

وی ادامه داد: من به همراه فخرآور مربی تیم ملی نحوه تمرینات ورزشکاران را زیر نظر داریم و از طریق فضای مجازی از وضعیت آنها مطلع هستیم.

رواسی افزود: با وجود اینکه شیوع بیماری کرونا وضعیت نامناسبی را به جهت تمرین ملی پوشان و برپایی اردوها ایجاد کرده است، اما من از میزان آمادگی جسمانی شاگردانم در مقایسه با این شرایط راضی هستم و از نظر من وضعیت مناسبی دارند.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر تیم ملی متشکل از ورزشکارانی است که سهمیه پارالمپیک توکیو را بدست آوردند و برنامه ریزی ما برای حضوری موفق در این رویداد بزرگ است.

وی تصریح کرد: اما در بحث پشتوانه سازی جوانان بسیار حائز اهمیت هستند که در آینده و بعد از رقابت‌های پارالمپیک از حضور آنها نیز بهره خواهیم برد تا نفرات با استعداد بتوانند در تیم ملی ایران حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: برخی از فیلم‌های ورزشکاران که در مسابقات مجازی شرکت کردند را دیدم و مورد بررسی قرار دادم امیدوارم در آینده بتوانند با تمرین بیشتر، به سطحی از آمادگی برسند که به تیم ملی راه یابند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu