1403/5/23

کد خبر: 27881

1400-10-11 13:25:24

مراسم معارفه اله کرمی رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین

مراسم معارفه رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین امروز در فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه رقیه اله کرمی رئیس انجمن پاراتیراندازی کشورمان با حضور رئیس، نایب رئیس بانوان، سرپرست دبیری، سرپرست معاون قهرمانی و مدیر روابط عمومی فدراسیون، امروز شنبه ۱۲ مهر ماه برگزار شد.

رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: دکتر کوهپایه زاده به خدمت رسانی به جامعه جانبازان و معلولین علاقه داشتند اما شرایط شغلی، مسئولیت سنگین در دانشگاه علوم پزشکی و نیز شیوع بیماری کرونا فرصت را برای او محدود ساخت. پیش از این جلساتی را با کوهپایه زاده در این زمینه برگزار کردیم و تصمیم به این تغییر گرفتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که پاراتیراندازی در بازی ها و مسابقات مختلف دارد، به بررسی فعالیت انجمن پرداختیم و در نهایت اله کرمی که فعالیت های درخشانی داشتند را به عنوان رئیس انجمن انتخاب کردیم. امیدوارم که او بتواند اهداف فدراسیون را در این رشته عملیاتی کند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: برای خانم اله کرمی و دکتر کوهپایه زاده آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم باز هم شاهد تداوم موفقیت های تیم ملی کشورمان در رویدادهای مختلف باشیم.

در ادامه این جلسه، اله کرمی ضمن تشکر از رئیس و دیگر مسئولین فدراسیون عنوان کرد: پاراتیراندازی کشورمان از ورزشکاران با استعدادی بهره می برد که در این سال ها از افتخار آفرینان کاروان ایران در رقابت های مختلف بین المللی بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ملی پوشان ما از طریق فضای مجازی با کادر فنی تیم ملی در ارتباط هستند و تمرینات خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی پیگیری می کنند.

رئیس انجمن در پایان اظهار داشت: امیدوارم با برنامه ریزی مناسب و پیگیری تمرینات ملی پوشان، بتوانیم اهداف فدراسیون را در بحث تیم ملی، مسابقات داخلی و خارجی و نیز پشتوانه سازی اجرایی کنیم.

عکس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu