1403/5/24

کد خبر: 28156

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه مسئولان فدراسیون و سازمان بهزیستی

نشست مسئولان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و سازمان بهزیستی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، سیدباقری بازرس، حسین پور سرپرست خزانه داری فدراسیون و دکتر شجیعی مشاور رئیس، حسینی فر نماینده دفتر تربیت بدنی و فوق برنامه، سروری نماینده سازمان بهزیستی، به منظور بررسی مفاد تفاهم نامه بین این دو نهاد، صبح امروز سه شنبه ۲۲ مهر ماه برگزار شد و مقرر گردید طی هفته های آتی این تفاهم نامه با حضور دکتر قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی با فدراسیون جانبازان و معلولین امضا شود.

در این جلسه، اسبقیان با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و وظایف ۱۶ دستگاه اجرایی، بیان کرد: سازمان بهزیستی متولی جامعه معلولین است و با وجود این مصوبه می تواند به ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی ورزشکاران این حوزه کمک کند.

وی ادامه داد: در سفرهایی که به استان های مختلف داشتم درخواست های بسیاری از سوی ورزشکاران بوچیا برای تهیه تجهیزات این رشته به دست من رسید که خوشبختانه پیگیر راه اندازی تولید داخلی در استان اردبیل هستیم تا هر چه زودتر بتوانیم تجهیزات را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در هفته های آتی با حضور دکتر قبادی دانا تفاهم نامه ای را با سازمان بهزیستی به منظور حمایت از ورزش جانبازان و معلولین امضا کنیم.

دکتر شجیعی در این نشست عنوان کرد: هدفمان استفاده از کارشناسان حوزه ورزش معلولین است تا بتوانیم در استان ها نیروهای متخصص را تربیت کنیم و فضا را برای تشکیل تیم های ورزشی فراهم سازیم.

وی ادامه داد: به طور حتم از ظرفیت هایی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده است برای حمایت و توسعه ورزش در بین جامعه معلولین استفاده خواهیم کرد.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی در پایان گفت: در سال های گذشته رقابت های کشوری بوچیا را برگزار کردیم و در تلاش هستیم در آینده نیز فضا و امکانات سازمان را برای برگزاری اردوها، جشنواره های فرهنگی ورزشی باز هم در اختیار فدراسیون جانبازان و معلولین قرار دهیم.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu