1403/5/24

کد خبر: 28174

1400-10-11 13:25:24

برگزاری نشست رئیس فدراسیون با سرهنگ علی‌یار فلاح

جلسه مسئولین فدراسیون و جانشین اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد فرماندهی مرزبانی کل کشور امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه ای با حضور سرهنگ علی‌یار فلاح جانشین اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد فرماندهی مرزبانی کل کشور، رئیس، سرپرست نایب رئیسی، دبیر، مدیر روابط عمومی فدراسیون، امروز سه‌شنبه ۲۲ مهر ماه برگزار شد.

اسبقیان در این جلسه با اشاره به موضوعات مورد نظر فدراسیون در تنظیم تفاهم نامه تاکید کرد: با تهیه و تدوین تفاهم‌نامه با اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد فرماندهی مرزبانی کل کشور  جانبازان گرانقدر عرصه مرزبانی کشورمان با  تفکیک رده سنی شناسایی و به میادین ورزشی وارد می شوند.

رئیس فدراسیون افزود: با برگزاری جشنواره استعدادیابی در میان جانبازان مرزبان به توسعه ورزش، کمک می کنیم. همچنین با هماهنگی میان فرماندهان مرزبانی استان ها و روسای هیئت های جانبازان و معلولین سراسر کشور فضا را برای ورزش قهرمانی و همگانی آماده می کنیم.

در پایان این جلسه، سرهنگ فلاح با اشاره به اینکه ۱۶ استان مرزی، ساحلی در کشور وجود دارند، عنوان کرد: در زمینه آموزش  و برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری به دنبال همکاری هستیم تا فعالان آموزشی در بخش نظامی نیز با فعالیت های فدراسیون آشنا شوند.

عکس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu