1403/5/24

کد خبر: 28334

1400-10-11 13:25:24

رزمایش کمک مومنانه به یاد مرحوم محمد مهرآیین

رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه فدراسیون جودو، یادبود مرحوم محمد مهرآیین فردا صبح برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به نقل از فدراسیون جودو، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، گرامیداشت هفته تربیت بدنی و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رزمایش "همت جوانانه، کمک مومنانه"، یادبود مرحوم محمد مهرآیین، با هدف یاری به خانواده های جودوکاران کم برخوردار و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، چهارشنبه ۳۰ مهر از ساعت ۱۰ صبح با حضور پیشکسوتان، قهرمانان جودو و مسئولان در زمین چمن مصنوعی مجموعه شهید شیرودی برگزار می شود.

همچنین ۱۵ استان کشور به صورت‌ همزمان با فدراسیون جودو در پویش همت پهلوانانه، کمک مومنانه شرکت می کنند.

گفتنی است مرحوم حاج محمد مهرآیین همزمان با ریاست فدراسیون جودو، قائم مقام فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بود و فعالیت گسترده ای در این حوزه داشت.

حاج محمد مهرآیین پدر دو شهید بود و با وجود حدود ۸۰ سال سن و آسیب های جسمی که بر اثر شکنجه های طولانی و شدید بر بدنش مانده بود، همچنان قلبش برای مردم، انقلاب و کشور می تپید. بزرگ مردی که همه عمرش را به مبارزه با ظلم، زندان، شکنجه و زندگی پنهان در راستای پیروزی انقلاب گذراند و پس از آن نیز در بسیاری از عرصه های ورزش کشور ارائه خدمت کرد. او با گذشته روشن و تابناکی که از خود بر جای گذاشت در ایثار و فداکاری سرمشق بود و هیچ زمان فراموش نمی شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu