1403/5/24

کد خبر: 28390

1400-10-11 13:25:24

بازدید دکتر احمدی از روز دوم رقابت های پاراتیراندازی

در دومین روز از مسابقات پاراتیراندازی، دکتر احمدی به همراه اسبقیان از رقابت ورزشکاران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رقابت های پاراتیراندازی، به مناسبت هفته تربیت بدنی و به منظور ارزیابی عملکرد ورزشکاران و با حضور نفرات برتر رقابت های سال ۹۸، از روز گذشته با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در فدراسیون، با نظارت کادر فنی تیم ملی آغاز شد و امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه پاراتیراندازان در ماده تفنگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دومین روز این مسابقات دکتر عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به همراه رئیس و دبیر فدراسیون با حضور در سالن مسابقات، از رقابت پاراتیراندازان بازدید کردند.

دکتر احمدی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: خوشحال هستیم که در هفته تربیت بدنی و ورزش، فدراسیون با رعایت پروتکل ها مسابقات رکوردگیری برای ورزشکاران خانم و آقا  برگزار کرده است. این رقابت ها فرصتی برای پاراتیراندازان شد تا بتوانند در شرایط  مسابقه قرار بگیرند و به آمادگی نسبی لازم برسند تا اگر در آینده رقابت های بین المللی برگزار شود از افتخارات کشورمان دفاع کنند و در پارالمپیک از مدال آوران کاروان ایران باشند.

وی ادامه داد: رشته هایی مانند پاراتیراندازی که نیاز به تجهیزات دارند از دغدغه های جدی وزارتخانه هستند و همواره مسئولین وزارت ورزش و جوانان در تلاش بودند تا نیازهای آنها را مرتفع سازند چرا که ملی پوشان پاراتیراندزی از مدال آوران کاروان ایران در رقابت های جهانی و پاراآسیایی بوده اند.

احمدی افزود: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان رویکرد مثبت و حمایتی از تیراندازی دارد و پیگیر بحث تامین منابع مالی برای خرید تجهیزات بوده است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در پایان گفت: این اطمینان را می دهم وزارت ورزش و جوانان از پاراتیراندازی حمایت می کند تا همچنان ورزشکاران ما در جمع مدال آوران رقابت های جهانی و پارالمپیکی باشند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu