1403/5/24

کد خبر: 28444

1400-10-11 13:25:24

والیبال نشسته زندگی من است/ با سختی مسیر نباید ناامید شد

لیبرو تیم ملی گفت: والیبال نشسته به سمتی هدایتم کرد که امروز با افتخار در جامعه حضور پیدا می کنم.

رمضان صالحی، ملی پوش والیبال نشسته مردان کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: به دلیل بیماری فلج اطفال در کودکی دچار معلولیت شدم اما علاقه ام به ورزش باعث شد به دنیای والیبال نشسته ورود کنم و لحظات بهتری را برای زندگی ام رقم بزنم.

وی ادامه داد: به افراد دارای معلولیت پیشنهاد می کنم برای بهبود روحیه خود ورزش کنند. در صورت عدم راهیابی به تیم ملی نباید نا امید شد یا ورزش را رها کرد.

صالحی افزود: در گذشته چندان تمایلی به حضور در جامعه نداشتم اما والیبال نشسته من را به سمتی هدایت کرد که امروز با افتخار در اجتماع حاضر شوم. زندگیم را از ورزش دارم و توصیه می کنم افراد این دنیای جذاب را تجربه کنند.

لیبرو تیم ملی عنوان کرد: هرگز خسته نمی شوم و می خواهم برای کشورم بازیکن موثری باشم و مانند دیگر هم تیمی هایم برای افتخار آفرینی ایران تمرین کنم.

وی اظهار داشت: بالاترین آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال المپیک یا پارالمپیک است و خوشبختانه توانستم در کنار تیم ملی به این افتخار مهم دست پیدا کنم و حتی در بیشتر رویدادهای جهانی و آسیایی عنوان بهترین لیبرو مسابقات را به دست آورم.

ملی پوش والیبال نشسته بیان کرد: همدلی و کسب بهترین نتایج در مسابقات مختلف، شیرین ترین خاطره ام از رویدادهایی است که در تیم ملی حضور داشتم. کار گروهی در رشته ما اهمیت بالایی دارد و کوچکترین اشتباه فرد به ضرر کل تیم تمام می شود. خوشبختانه تیم منسجمی داریم و همین موضوع دلیل اصلی موفقیت ما است.

وی اظهار داشت: من پارالمپیک های مختلفی را تجربه کردم و اگر توکیو برگزار نشود به اندازه افرادی که تجربه کمتری دارند، آسیب نمی بینم اما این ممکن است کمی بر روحیه ملی پوشان جوان تاثیر منفی داشته باشد که باید صبور باشند تا بتوانند فراز و نشیب های ورزش را پشت سر بگذارند. من معتقدم باید با انگیزه بیشتری ادامه دهیم تا به اهداف مان برسیم.

صالحی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا تاثیر منفی روی ورزش های گروهی گذاشته چرا که تمرینات تکنیکی را به تعویق انداخته و باعث کاهش آمادگی بازیکنان شده است. البته ملی پوشان ما از طریق فضای مجازی با کادر فنی در ارتباط هستند و در منزل تمرینات خود را پیگیری می کنند.

ملی پوش والیبال نشسته در پایان گفت: هادی رضایی الگویی ورزشی ام است و همیشه سعی کردم مانند او اخلاق مدار باشم و تا به پیشرفت تیم ملی کمک کنم. رضایی از والیبال نشسته حمایت های زیادی کرده است و باعث شده ایران سال ها در جایگاه نخست دنیا باشد. امیدوارم من هم بتوانم الگوی مناسبی برای جوانان کشورم باشم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu