1403/5/24

کد خبر: 28594

1400-10-11 13:25:24

بیانیه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در اعتراض به رفتار وقیحانه نشریه فرانسوی و سخنان تفرقه‌آمیز رئیس‌جمهور آن کشور

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در اعتراض و تقبیح رفتار وقیحانه نشریه فرانسوی و سخنان تفرقه آمیز رئیس جمهور آن کشور بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَهً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالاً وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُونَ

 ای کسانی که ایمان آورده‌اید، محرم اسراری از غیر خود انتخاب نکنید! آن‌ها از هرگونه شرّ و فسادی درباره شما کوتاهی نمی‌کنند. آن‌ها دوست دارند شما در رنج و زحمت باشید. (نشانه‌های) دشمنی از دهان (و کلام) شان آشکار شده؛ و آنچه در دلهایشان پنهان می‌دارند، از آن مهم‌تر است. ما آیات را برای شما بیان کردیم اگر اندیشه کنید ( آیه ۱۱۸ سوره آل عمران )

وقاحت زر اندوزان عالم و لیبرال اندیشان، تا جایی رسیده که پرده حیا را دریده، به باور میلیاردها انسان توهین می‌کنند؛ و بی‌شرمانه شعار «آزادی بیان» را دستاویز و توجیه بازی‌های سیاسی خود قرار می‌دهند، حقا که سینه آنها مالامال از نفرت به مکاتب وحیانی و حُب شیطان است.

سناریوی شکست خورده و شیطانی اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی که اخیراً با اقدام موهن و مجدد مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام (ص)  و متعاقباً حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است ، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح  آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاردن به ناکامی های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم(ص) صورت می پذیرد.

در محکومیت و اعلام انزجار از این رفتار بی خردانه سران کفر و تزویر بیان نکات و مطالبی را لازم می دانیم:

_ سرکوب اعتراضات گسترده مردمی و اقدام به گلوله بستن معترضین در شنبه‌های زرد، آن هم در کشوری که خود را مَهدِ آزادی بیان می داند نشان داد که این حرف ها سرابی بیش نیست.

_ غرب‌گرایان کشورهای اسلامی و همه آنان که دل در گروی اندیشه‌های لیبرالیسم دارند و آن را به عنوان غایت آمال خود قلمداد می‌کنند، چشم خود را به این حقایق بگشایند و واقعیت عریان تمدن غرب را به نظاره بنشینند.

_ از دشمنی که در عیان و خفا هیچ فرصتی را برای ضربه زدن به اسلام عزیز و راه پر افتخار خاتم پیغمبران از دست نمی دهد انتظاری هم جز این نمی رود که حماقتش را در دهکده کوچک جهانی این چنین عیان سازد.

_ فرانسه نشان داده با ابزاری چون جشنواره کن، عزم تسلط بر افکار و ایده‌های مردم را دارد و سپس با کمک کشورهایی دیگری مثل دانمارک و سوئد متوسل به کاریکاتور یا قرآن‌سوزی می‌شود و رئیس جمهورش نیز با اظهارنظرهای عجیب و مداخله آمیزش که اخیرا نمونه ای از آن را در لبنان دیدیم سعی می‌کند خود و کشورش را پیشرو نظام سرمایه داری و آزادی بیان نشان دهد.

این توهین شیطانی و این اقدام بی‌شرمانه و ننگین به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) اقدامی تحریک‌آمیز از سوی دشمنان قسم‌خورده اسلام ناب محمدی است که در امتداد اسلام هراسی‌ صهیونیستی و آمریکایی به شمار می‌رود و موجب جریحه‌دار شدن قلوب جمعیت یک و نیم ‌میلیارد نفری مسلمانان و همه آزادی خواهان جهان شده است.

عجیب اینکه دادگاه حقوق بشر اروپا پیش تر حکم داد که اقدامات موهن نسبت به مقدسات مسلمانان از حد مجاز یک بحث عادی فراتر می‌رود و می‌تواند تعصب را برانگیزد و صلح مذهبی را به خطر بیندازد. در همین حال به تصویر کشیدن کاریکاتور‌هایی که باعث ایجاد نفرت از یهودیان در فرانسه می‌شود، مطمئنا باعث ایجاد پرونده در دادگاه‌های این کشور می‌شود، اما این موضع برای تصاویر ضد اسلامی در فرانسه وجود ندارد.

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران به شدت این رفتار فرانسه و رئیس دولت آن کشور را محکوم می‌کند و امیدوار است در سایه الطاف الهی؛ رسوایی و ذلت ستمگران و کودک کشان عالم را به زودی با فروپاشی نظام فاسد لیبرال دموکراسی غرب شاهد باشیم.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ ... ( کسانى که ظالمند، به زودى خواهند دانست که به کدام بازگشتگاه باز خواهند گشت _ سوره شعرا ؛ آیه ۲۲۷ )

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu