1403/5/24

کد خبر: 28631

1400-10-11 13:25:24

خسروی وفا: تفاهم نامه با سازمان بهزیستی فرصتی برای رشد ورزش پارالمپیک است

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: با امضا تفاهم نامه با سازمان بهزیستی، به توانمند سازی ورزشکاران پارالمپیکی کمک خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: ورزش پارالمپیک از پدیده های انقلاب اسلامی ایران است که پیوند نزدیکی با سازمان بهزیستی دارد.

وی ادامه داد: در سال های گذشته تفاهم نامه های مختلفی برای تسهیل کار ورزش پارالمپیک امضا شده که فعالیت ها را بین دستگاه ها برای خدمت رسانی به جانبازان و معلولین مدیریت و تقسیم کرده است تا به توانمند سازی ورزشکاران کمک لازم صورت گیرد.

خسروی وفا افزود: هر گونه فعالیتی که برای معلولین انجام شود به اندازه ورزش دیده نخواهد شد چرا که با حضور در این عرصه می توانند در جوامع بین المللی به واسطه مسابقات جهانی و پارالمپیک دیده شوند.

وی عنوان کرد: از نظر حضور در جوامع بین المللی نیاز به توضیح نداریم و از سوی مسئولین جهانی از ظرفیت جمهوری اسلامی ایران برای پرورش استعدادها و موفقیت های ورزشکاران تعریف صورت می گیرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: روز ملی پارالمپیک در تقویم ایران و سایت IPC ثبت شده است و در تلاشیم که با صحبت هایی که با مسئولان کمیته بین المللی پارالمپیک داشتیم آن را به روز جهانی تبدیل کنیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu