1403/5/24

کد خبر: 28843

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه مسئولین فدراسیون با دانشگاه شهید بهشتی

نشست صمیمانه مسئولین فدراسیون با دانشگاه شهید بهشتی امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه با حضور دکتر سجاد احمدی زاد رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی، افشار جعفری معاون پژوهشی دانشکده، دکتر امیر حسین براتی متخصص پزشکی ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، ابراهیمی رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون جلسه ای به منظور تنظیم تفاهم نامه در دانشگاه شهید بهشتی تشکیل شد.

دکتر احمدی زاد در این جلسه بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از مفاد تفاهم نامه ای که قرار است بین دانشگاه و فدراسیون صورت گیرد، پوشش قهرمانی هایی است که نیاز به مسائل علمی دارند در تلاش هستیم تا بخش مرکز پژوهش و نیز رشته ورزش معلولین را از مهر سال آینده دردانشگاه راه اندازی کنیم و امیدواریم که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون در این زمینه ما را یاری کنند.

رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی گفت: ابتدا باید نیاز فدراسیون در بخش های مختلف مانند فضای آموزشی، خدمات عملی در زمینه تغذیه و روانشناسی، بحث دوپینگ و آگاه سازی، تاثیر ورزش همگانی بر افزایش سلامتی جامعه معلولین بررسی و جلسه ای در این زمینه برگزار کنیم تا به تفاهم نامه نهایی برای ارتقا ورزش و سلامت جامعه هدف دست پیدا کنیم.

اسبقیان در این نشست عنوان کرد: مباحث آسیب شناسی، فیزیولوژی و روانشناسی در حوزه ورزش قهرمانی مهم است و اعتقاد دارم در این زمینه باید از افراد متخصص استفاده کرد.

رئیس فدراسیون گفت: در خصوص تفاهم نامه باید انتظارات هر دو طرف را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد. کار ما در فدراسیون اجرایی است و امیدوارم به تفاهمی برسیم که نتایج آن در جامعه هدف احساس شود.

گفتنی است رئیس و دیگر مسئولین فدراسیون پس از پایان جلسه، از امکانات تخصصی و تجهیزات پژوهشکده و نیز سالن های ورزشی این دانشگاه شهید بهشتی بازدید کردند.

عکس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu