1403/5/24

کد خبر: 28892

1400-10-11 13:25:24

شمشکی: کارگاه‌های آموزشی، فرصتی برای آشنایی با پارااسکی است

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین درباره برنامه‌های این انجمن توضیحاتی را ارائه داد.

عیسی ساوه‌شمشکی رئیس انجمن پارااسکی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری اردوهای تیم ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است و تقویم ورزشی انجمن را به کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تحویل دادیم و منتظر تصمیمی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا در صورت کسب مجوز، برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: همچنین با بارش برف، باید منتظر تصمیم فدراسیون پزشکی ورزشی برای بازگشایی پیست‌های اسکی و نیز نحوه استفاده ورزشکاران از آن باشیم تا براساس آن بتوانیم ۳ مرحله اردوی مدنظرمان را برگزار نماییم.

شمشکی افزود: اواخر بهمن ماه سال جاری مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور نروژ برگزار می‌شود که به لحاظ کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ بسیار حائز اهمیت است و ما نیز به دنبال حضور موفق در این رویداد هستیم تا بتوانیم با سهمیه های بیشتری نسبت به دوره قبل در پارالمپیک حاضر شویم.

رئیس انجمن درباره برگزاری کارگاه آموزشی پارااسکی عنوان کرد: با تصمیم کمیته آموزش فدراسیون تصمیم گرفتیم کارگاه آشنایی با این رشته زمستانی را به صورت وبینار برگزار نماییم و زمان اعلام آمادگی هیئت‌های استانی را تا ۱۲ آذرماه افزایش دادیم تا افراد فرصت ثبت نام برای حضور در این کارگاه را برگزار داشته باشند.

وی اظهار داشت: ورزشکاران در حال حاضر زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات بدنسازی خود را پیگیری می کنند و خوشبختانه از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار هستند و با آنها از طریق فضای مجازی در ارتباط هستیم تا با شروع اردوها با آمادگی حاضر شوند.

رئیس انجمن در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت هایی که از انجمن و تیم ملی داشتند تشکر می کنم و امیدوارم ورزشکاران ما با کسب موفقیت در مسابقات برون مرزی، برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu