1403/5/24

کد خبر: 28920

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: برنامه‌های ورزشی گرامیداشت هفته بسیج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از اجرای فعالیت‌های ورزشی به مناسبت هفته بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اسبقیان در جلسه شورای مرکز مقاومت بسیج وزارت که با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد، از سردار آذرنوش رئیس سابق این سازمان به دلیل ارائه خدمات ارزشمند قدردانی کرد و از سرهنگ میرجلیلی به عنوان مدیری متعهد، تحصیل‌کرده و عمل‌گرا نام برد و بیان کرد: برنامه‌های مرکز مقاومت وزارت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌ العالی) و سیاست‌های سازمان بسیج ورزشکاران انجام می‌شود تا بتوانیم در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم، گام ارزنده‌ای برداریم. وی با اشاره به شرایط جامعه نسبت به بیماری کرونا، افزود: برنامه‌های این مرکز با توجه به شیوع کووید۱۹ به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و در این بین تعدادی از بسیجیان حوزه ورزش، در روز چهارم آذرماه با وزیر ورزش و جوانان دیدار خواهند داشت.

اسبقیان درخصوص برنامه روز پنجم آذرماه عنوان کرد: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیاده‌روی صبحگاهی در جاده تندرستی ورزشگاه انقلاب برگزار خواهد شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت در پایان به اهمیت فعالیت مراکز بسیج اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها و نیز کمیته‌های فرهنگی فدراسیون‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در راستای تعالی بسیج، هماهنگی و هم‌افزایی خوبی بین مجموعه‌های مرتبط وجود دارد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu