1403/5/24

کد خبر: 29402

1400-10-11 13:25:24

ایزدیار: بزرگترین آرزوی ورزشی ام کسب مدال پارالمپیک است

ملی پوش پاراشنا گفت: هدفم ایستادن روی سکوی بازی های پارالمپیک است و امیدوارم بتوانم به این رویا رنگ واقعیت ببخشم.

شاهین ایزدیار ملی پوش پاراشنا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: از هفت سالگی به مدت دو سال در رشته تکواندو فعالیت داشتم اما به دلیل آسیب دیدگی هایی که در این رشته وجود داشت، از ۹ سالگی وارد دنیای شنا شدم و در کنار افراد سالم تمرین می کردم.

وی ادامه داد: در ۱۴ سالگی با پاراشنا آشنا شدم و در همان سال در مسابقات قهرمانی کشور خراسان رضوی توانستم با کسب ۳ مدال به عنوان پدیده این رقابت ها معرفی شوم و به تیم ملی نوجوانان و جوانان راه پیدا کنم.

ملی پوش پاراشنا افزود: در پارالمپیک های لندن و ریو این افتخار را داشتم که به عنوان تنها نماینده کشورمان در این رشته حضور پیدا کنم و در هر دو دوره راهی مرحله فینال شدم. اکنون هدف و آرزوی ورزشی ام حضور در پارالمپیک توکیو و ایستادن روی سکوی این مسابقات است. البته اگر این دوره از بازی ها به دلیل شیوع کرونا برگزار نشود، برای تحقق بخشیدن به این رویا در پارالمپیک پاریس تلاش خواهم کرد.

ایزدیار اظهار داشت: تاکنون در رقابت های مختلف برون مرزی و داخلی موفق به کسب مدال های خوشرنگی شدم که ۶ مدال طلا و یک نقره بازی های  پاراآسیایی جاکارتا تبدیل به شیرین ترین خاطره ورزشی ام شده است.

ملی پوش پاراشنا در پایان گفت: حضور در اردوهای متمرکز باعث می شود ورزشکار زیر نظر مستقیم کادر فنی تمرین کند و به طور حتم بهتر نتیجه بگیرد. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود و باز هم شاهد برپایی اردوهای آمادگی در رشته های مختلف ورزشی و درخشیدن ورزشکاران کشورمان در مسابقات مختلف باشیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu