1403/5/24

کد خبر: 29616

1400-10-11 13:25:24

تقدیر از کادر درمان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

به مناسبت روز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از کادر درمانی فدراسیون قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، امروز یکشنبه ۳۰ آذر ماه و همزمان با روز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری‌(س) و روز پرستار، مراسم تقدیر از کادر درمان با حضور اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم اسبقیان، هدایا و لوح تقدیری که به این مناسبت از سوی خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و همچنین فدراسیون تهیه شده بود را به کادر درمان فدراسیون اهدا کرد.

رئیس فدراسیون ضمن تبریک این روز خجسته به کادر درمان کشور بیان کرد: پرستاران و پزشکان از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا برای حمایت از سلامتی هموطنان عزیزمان به صورت شبانه روزی تلاش کردند. این مناسبت بهانه‌ای شد تا بار دیگر از زحمات آنها قدردانی کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا باعث کاهش انتقال این بیماری و یاری رسان مدافعان سلامت کشورمان باشیم.

اسبقیان در پایان گفت: از کادر درمان فدراسیون تشکر می‌کنم که در طول این مدت به خصوص در زمان برگزاری اردوها و مسابقات ما را در راه رعایت و اجرای دستورات ستاد مبارزه با کرونا همراهی کردند. برای همه پرستاران و پزشکان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

 

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu