1403/5/25

کد خبر: 30093

1400-10-11 13:25:24

ششمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون در سال ۹۹ برگزار شد

نشست هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، امروز به صورت وبینار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون، این نشست امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه با حضور اسبقیان، نصیبی، نصیری، حمیدی، حسین پور ، کارگری، مدبر و سیدباقری بصورت وبینار با قرائت قرآن کریم و ذکر مصیبت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) آغاز شد.

در بخش نخست این جلسه اسبقیان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای هیئت رئیسه و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، درباره عملکرد فدراسیون در برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات ورزشی بر اساس مجوزهای اخذ شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین روند رو به رشد برنامه‌های ورزشی جانبازان و معلولین در بستر فضای مجازی گزارشی ارائه کرد .

همچنین حمیدی از وضعیت زمین اختصاص یافته به فدراسیون در مجموعه ورزشی تختی تهران گزارشی ارائه کرد که توسط اعضا هیئت رئیسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه اعضا در خصوص ثبت‌نام در سامانه تدارکات دولت، جهت خرید ملزومات مورد نیاز اردوها و مسابقات فدراسیون به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه، اعضای هیئت رئیسه در خصوص ابهامات پرداخت هزینه ساخت مستند زنده‌یاد سیامند رحمان اظهار نظر کردند و مقرر شد در جلسات آتی درباره رفع آن گفتگو شود.

گفتنی است در پایان، عباس آقاکوچکی، به عنوان سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر تا اتمام رقابتهای پارالمپیک توکیو به اعضای هیئت رئیسه معرفی شد.

عکس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu