1403/5/25

کد خبر: 30156

1400-10-11 13:25:24

پیروزمنش به مدت چهار سال رئیس هیئت استان قم شد

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم امروز با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، این مجمع با ریاست اسبقیان و با حضور ابراهیمی رئیس کمیته روابط عمومی، رسول منعم مدیرکل اداره ورزش و نایب رئیس مجمع، پیروزمنش رئیس هیئت، روسای هیئت های شهرستانی، نماینده باشگاه های ورزشی، ورزشکاران، مربیان، داوران، آموزش و پرورش و سایر اعضا امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و محمد پیروزمنش از ۱۲ رای مأخوذه با کسب ۱۱ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت استان قم انتخاب شد.

پیروزمنش در مجمع بیان کرد: ۲۰ سال سابقه فعالیت در این هیئت را دارم. پیگیری مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دستور کار هیئت است و نخستین جلسه آن با آقای منعم برگزار شده است. امیدواریم که سازمان های مربوطه کمک کنند تا بتوانیم ورزش جانبازان و معلولین استان را توسعه دهیم و بازگشایی استخر را که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده بود اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال جوانگرایی در رشته های ورزشی استان هستیم و در این زمینه با مدارس استثنایی تعامل خواهیم داشت. توسعه ورزش همگانی، نیز برپایی ایستگاه سلامتی، تامین ایاب و ذهاب ورزشکاران و استفاده از تبلیغات صداوسیما از برنامه های پیش روی هیئت است.

رئیس هیئت در پایان گفت: با سازمان بهزیستی برای استفاده از سالن ورزشی جانبازان و معلولین و استفاده از خوابگاه ها و فضای سبز رایزنی خواهیم کرد. همچنین تشکیل تیم پاراوزنه برداری بانوان استان، کمیته پیشکسوتان و اتاق فکر از برنامه های هیئت است.

منعم، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم، در مجمع عنوان کرد: از زحمات پیروزمنش تقدیر و تشکر می کنم و انتخاب مجدد او را تبریک می گویم. ورزش جانبازان و معلولین از حوزه های ورزشی مهم در سطح ملی و فرا ملی است و نام ورزشکاران و قهرمانان این فدراسیون در ایران و خارج از کشور پر آوازه شده و از زمان آغاز ریاست دکتر اسبقیان فرصت بسیار مناسبی برای توسعه ورزش های جانبازان و معلولین فراهم شده است که از این جهت از ایشان و همکاران شان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهمی که پیروزمنش نیز به آن اشاره کرد، توجه به مصوبه ترویج فرهنگ توانمندی و افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلول شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه ورزش است. تلاش کردیم در شورای ورزش همگانی استان با طرح این موضوع در حضور فرماندار مقدمات لازم برای اجرایی شدن این دستورالعمل را فراهم کنیم.

منعم افزود: سال های گذشته با توجه به فعالیت های همکاران ما در هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان و ظرفیت های موجود توفیقات خوبی در این حوزه داشتیم که نمونه بارز آن کسب دو سهمیه پارالمپیک توکیو توسط گلستانی ملی پوش والیبال نشسته و محمدنژاد ملی پوش بسکتبال با ویلچر بود. خوشبختانه تیم های استان قم حضور فعالی در لیگ های کشوری داشتند.

وی بیان کرد: در سالی که گذشت دستگاه های اجرایی استان با هیئت همکاری خوبی داشتند. توسعه زیر ساخت های ورزش جانبازان و معلولین در حال انجام است به طور مثال سالن پاراتیراندازی و استخر شهید دخانچی افتتاح شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در پایان ضمن تشکر از اعضای مجمع، گفت: امیدوارم با عنایت خداوند متعال و تلاش پیروزمنش و همکاران او در هیئت و همکاری فدراسیون نتایج خوبی را در پارالمپیک توکیو کسب کنیم و کاروان جمهوری اسلامی ایران از این آوردگاه با موفقیت به کشور بازگردد.

گفتنی است پیش از آغاز مجمع، اسبقیان با پیروزمنش رئیس هیئت و منعم مدیرکل اداره ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

 

عکس: محمدعلی رجبی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu