1403/5/25

کد خبر: 30176

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی لازم الاجرا است

رئیس فدراسیون گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و در واقع یک قانون است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیئت استان قم ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، بیان کرد: خدا را شاکرم که در مدتی که مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفتم، برای دومین بار به شهر مقدس قم سفر می کنم. از رئیس هیئت برای هماهنگی و همراهی جهت زیارت حرم حضرت معصومه (س) و گلزار شهدای استان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: انتخاب پیروزمنش را به او تبریک می گویم. مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک هم دارد زیرا نوعی خدمتگزاری است. این دیدگاه امام خمینی (ره) بود.

رئیس فدراسیون افزود: مجمع با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد که جای تشکر دارد. براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان شهرداری موظف به همکاری با ورزش های جانبازان و معلولین هستند. همچنین ایاب و ذهاب ورزشکاران طبق این مصوبه بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی است بنابراین هیئت می تواند برای برپایی ایستگاه های سلامت و رفت و آمد ورزشکاران جانباز و معلول و استفاده از سالن ورزشی بهزیستی با نهادهای مربوطه تعامل داشته باشد.

اسبقیان عنوان کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و لازم الاجرا و در واقع یک قانون است و با تغییر ریاست جمهوری نیز ماهیت این مصوبه تغییر نخواهد کرد. در این مصوبه کلیه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری و اجرای مفاد آن هستند.

وی تصریح کرد: ریاست و دبیری ستاد پیگیری مصوبه در استان ها بر عهده مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت می باشد. استاندار نیز رئیس شورای ورزش استان است. ظرفیت و فرصت های زیادی در این مصوبه وجود دارد و می بایست با تلاش از این موقعیت استفاده کنیم.

اسبقیان اظهار داشت: پیروزمنش فرد تلاشگر و پیگیری است و در شاخص های ارزیابی امتیازات خوبی را کسب کرده اما انتظار دارم در حوزه بانوان و آموزش به ویژه در بستر فضای مجازی و وبینار تلاش خود را بیشتر کنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: وظیفه خود می دانم از تمام اعضای مجمع و برادر عزیزم منعم، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ها تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم با کمک تمام هیئت های استانی، فدراسیون در پارالمپیک توکیو موفق باشد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu