1403/5/25

کد خبر: 37366

1400-10-11 13:25:24

می خواهم در پارالمپیک توکیو با رکوردشکنی کسب مدال کنم

متقیان گفت: امیدوارم در توکیو ۲۰۲۰ با رکوردشکنی، مدال پارالمپیک را به کارنامه ورزشی ام اضافه نمایم.

هاشمیه متقیان ملی پوش دو و میدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: خوشبختانه با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی تیم ملی پشت سر گذاشتم در شرایط خوبی به سر می برم و امیدوارم که در پارالمپیک توکیو بتوانم با رکوردشکنی خوشرنگ ترین مدال رقابت ها را بدست آورم.

وی ادامه داد: در طول سال های فعالیتم در عرصه ورزش توانستم مدال رقابت های جهانی و پاراآسیایی را بدست آورم و تنهای جای مدال پارالمپیک خالی است که امیدوارم در توکیو این مدال را در کارنامه ورزشی ام اضافه کنم و برای کشورم افتخار آفرین باشم.

متقیان افزود: توکیو دومین تجربه ام در رقابت های پارالمپیک است. در طول این سال ها بعد از مسابقات ریو، با حضور در میادین مختلف توانستم رکوردم را بهبود ببخشم و تجربیات لازم برای حضور موفق در توکیو را کسب کنم و اکنون تمام تلاشم این است بهترین نتیجه را در پارالمپیک ۲۰۲۰ رقم بزنم.

وی اظهار داشت: از حریفانم شناخت خوبی دارم و نماینده ای از کشور لیتوانی از رقبای جدی ام در پارالمپیک است اما به گونه ای در طول این مدت تمرین کردم که با حریفانم فاصله لازم را پیدا کنم و امیدوارم در روز مسابقه هم بتوانم با حفظ این شرایط به هدفم برسم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تشکر می کنم که با حمایت هایشان شرایط را برای برپایی اردوها در شهرهای مختلف فراهم کردند و ما توانستیم در آرامش تمرین کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu