1403/5/25

کد خبر: 37485

1400-10-11 13:25:24

مراسم افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد

مراسم افتتاحیه رقابت های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ با پرچمداری نعمتی و آرخی برای کاروان ورزشی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مراسم افتتاحیه مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ امروز سه شنبه دوم شهریور ماه برگزار شد و کاروان کشورمان با ۶۳ نماینده خود و پرچمداری زهرا نعمتی و آرخی در این مراسم حضور یافت.این مراسم از ساعت ۲۰ به وقت محلی و ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران آغاز شد.

قبل از آغاز مراسم رژه تصاویری از رشته‌های مختلف ورزشی روی اسکوربورد نقش بست که در بخش والیبال نشسته، تصویر مرتضی مهرزاد دیده شد.

کاروان ایران در ساعت ۲۰:۲۶ (۱۵:۵۶ به وقت تهران) از مقابل جایگاه با پرچمداری زهرا نعمتی و نورمحمد آرخی رژه رفت.

اَندرو پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک، * توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و ناروهیتو امپراتور ژاپن از میهمانان حاضر در ورزشگاه بودند.

 در این مراسم «سیکو هاریموتور» مسئول برگزاری مسابقات سخنرانی کرد و به شرکت‌کنندگان در این دوره از بازی‌ها خوش آمد گفت. در ادامه اندرو پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک سخنرانی کرد.

همچنین تصاویری از افراد با انواع معلولیت روی اسکوربورد ورزشگاه نقش بست که در پایان آن، شعار «ما ۱۵ درصد از جمعیت کل دنیا هستیم» نمایش داده شد.

پرچم کمیته بین‌المللی پارالمپیک توسط گروهی ۶ نفره از پارالمپین‌ها کشورهای مختلف از سرتاسر دنیا حمل شد که بعد از به اهتزاز در آمدن آن، نوبت به بخش سوگند نمایندگان ورزشکاران رسید.

مسئولان برگزاری مراسم افتتاحیه تأکید ویژه‌ای به اجرای برنامه با تکیه بر توانمندی افراد دارای معلولیت داشتند.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu