1403/5/24

کد خبر: 38650

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز چهارشنبه بیست و چهارم شهریور ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون به منظور بررسی شاخص های ارزیابی استان ها در سال ۱۴۰۰ تشکیل شد.

اسبقیان در جلسه ضمن تاکید بر اهمیت امور فرهنگی در ورزش بیان کرد: زمانی که ورزشکاران ما در میادین جهانی موفق به کسب مدال می شوند و این افتخار و مدال را به رهبر معظم انقلاب و شهدا اهدا می کنند بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: حضور خانم جوانمردی با حجاب کامل در مراسم اختتامیه و همچنین اهدای مدال افروز و دیگر ورزشکاران به سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان دهنده اهمیت مسائل فرهنگی در ورزش است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: باتوجه به اینکه در رقابت های مختلف شاهد اهدای مدال از سوی قهرمانان و ملی پوشان به مقام معظم رهبری و خانواده معزز شهدا هستیم باید در شاخص های ارزشیابی هیئت های استانی، این اقدامات ارزشمند لحاظ شود و ورزشکاران ما و هیئت های استانی مورد تقدیر قرار بگیرند.

در ادامه جلسه ماندگار فرد سرپرست امور استان به بیان شاخص های ارزشیابی در سال ۱۴۰۰ پرداخت و مدیران حاضر در جلسه نیز نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

در پایان مقرر شد به بحث استعدادیابی و اجرای مسائل فرهنگی در استان ها تاکید و پیگیری ها لازم در این مورد صورت گیرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu