1403/5/23

کد خبر: 39565

1400-10-11 13:25:24

مراسم معارفه کمانه سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین / تقدیر از بهمن رضایی رئیس سابق انجمن

مراسم معارفه سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین امروز با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مراسم معارفه سید غلامرضا کمانه سرپرست انجمن دو و میدانی با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان و گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون، کمانه سرپرست، موسوی دبیر و شیعه نایب رئیس بانوان انجمن دو و میدانی امروز ۲۶ مهر ماه در فدراسیون برگزار و از بهمن رضایی رئیس سابق انجمن به پاس زحمات و تلاش های او از سوی مسئولین فدراسیون تقدیر و قدردانی شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های بهمن رضایی، گفت: آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای کمانه دارم. این انجمن موفقیت های زیادی را در کارنامه خود دارد و امیدوارم که با حضور کمانه شاهد تداوم و استمرار افتخار آفرینی های انجمن دو و میدانی در مسابقات مختلف باشیم و فدراسیون هم در این مسیر همراه انجمن است و حمایت های لازم را خواهد داشت.

در ادامه این مراسم، کمانه سرپرست انجمن عنوان کرد: در ورزش خرد جمعی پاسخ می دهد به همین منظور باید اطلاعات مربوط به انجمن را به صورت مکتوب باید داشته باشیم و باید انجمن های فعال در سطح استان ها و ورزشکاران تحت پوشش هیئت ها را شناسایی کنیم تا پشتوانه تیم های ملی در سطح جوانان و بزرگسالان و نیز وضعیت داروان و مربیان مشخص شود. در پایان برای مسئولین فدراسیون در راستای تداوم موفقیت های تیم های ملی آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

در پایان بهمن رضایی ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون و انجمن بیان کرد: انجمن دو و میدانی همیشه با حمایت مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک توانسته موفقیت های مختلفی را در مسابقات مختلف کسب کند. اطلاعات انجمن را به طور حتم در اختیار کمانه قرار خواهیم داد. خوشبختانه این انجمن از مربیان، داروان و ورزشکاران خوبی برخوردار است و امیدوارم باز هم شاهد موفقیت های ورزشکاران و انجمن در رویدادهای مختلف باشیم.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu