1403/5/23

کد خبر: 40034

1400-10-11 13:25:24

در بازی های پاراآسیایی بحرین به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال ها هستیم

رحیم گفت: ملی پوشان بوچیای جوانان در شرایط خوبی قرار دارند و در پاراآسیایی بحرین می توانند از مدعیان کسب مدال باشند.

محمد رحیم دبیر انجمن بوچیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: تیم ملی بوچیا تاکنون چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشته است و در نهایت یک مرحله اردو باقی مانده تا با حداکثر آمادگی راهی بازی های پاراآسیایی بحرین شویم. کادر فنی با برنامه ریزی و تمرینات مناسب در تلاش است تا ملی پوشان بتوانند در این رقابت ها از افتخار آفرینان کاروان کشورمان باشند.

وی ادامه داد: تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و ورزشکاران ما می توانند از مدعیان کسب مدال در بازی های پاراآسیایی باشند و امیدوارم که در این رقابت ها شاهد درخشش تیم ملی بوچیا باشیم و تلاش ملی پوشان با کسب بهترین نتیجه همراه شود.

رحیم افزود: در کنار بازی های بحرین، به دنبال برنامه ریزی برای مسابقات پاراآسیایی چین و همین طور پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستیم تا در این رقابت ها نیز بتوانیم نماینده شایسته ای برای کاروان کشورمان باشیم. در همین راستا به دنبال فعالسازی هیئت ها در رشته بوچیا هستیم تا استعدادها را شناسایی کنیم.

دبیر انجمن تصریح کرد: در کنار رقابت های بین المللی، برگزاری مسابقات داخلی و دوره های آموزشی از دیگر اهداف انجمن است که اگر شرایط به لحاظ شیوع بیماری کرونا مساعد باشد به طور حتم برنامه های انجمن را اجرایی خواهیم کرد.

وی در خصوص حریفان تیم ملی در بازی های پاراآسیایی بحرین عنوان کرد: تیم های تایلند، کره جنوبی، چین و ژاپن از کشورهای مدعی در تمامی مسابقات هستند و برای تمام تیم های حاضر در این رویداد از حریفان جدی به شمار می روند. البته مسابقات جوانان همیشه پر از اتفاقات غیر قابل پیش بینی بوده که به طور حتم این دوره از بازی ها هم می تواند با بروز پدیده هایی همراه باشد.

دبیر انجمن بوچیا در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت هایی که داشتند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم در بازی های پاراآسیایی بحرین بتوانیم با کسب مدال های خوشرنگ دست پر به کشور باز گردیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu