1403/5/23

کد خبر: 40173

1400-10-11 13:25:24

پیام تسلیت اسبقیان در پی شهادت جانباز علی چناری

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین شهادت جانباز علی چناری پیشکسوت بسکتبال با ویلچر را تسلیت گفت .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون شهادت جانباز علی چناری پیشکسوت بسکتبال با ویلچر را تسلیت گفت .

متن این پیام به شرح زیر است :

بِسْم رب الشهدا و الصدیقین

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت هستند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد . بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشوراییان ، ندای آسمانی ” ارجعی الی ربک ” را اجابت نموده و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصا” سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

عروج آسمانی جانباز سرافراز جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس علی چناری که پیشکسوت ورزش بسکتبال با ویلچر کشور بود موجب تالم و تاسف شد .

اینجانب عروج شهادت گونه جانباز عزیز را به جامعه ورزش کشور به خصوص خانواده بزرگ ورزش جانبازان و معلولین، خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال، علو درجات شهیدان والامقام را مسئلت می نمایم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu