1403/5/23

کد خبر: 40473

1400-10-11 13:25:24

قهرمانان پارالمپیک در میدان رقابت و اخلاق سربلند شدند /ورزش جانبازان و معلولین با تفکر بسیجی به این مرحله از موفقیت رسیده است

دکتر احمدی با بیان اینکه قهرمانان پارالمپیک هم در میدان اخلاق و هم در عرصه رقابت سربلند بیرون آمدند، گفت: ورزش جانبازان و معلولین با یک تفکر بسیجی مدیریت شده و به همین دلیل امروز شاهد افتخارات بسیاری برای ایران عزیز در این بخش از ورزش هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین،  دکتر عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان بیان کرد: امروز همگی باید خوشحال باشیم که مدال آوران کشورمان در بازی های پارالمپیک به زیور اخلاق، معنویت و ارزش های فرهنگی توجه دارند و توانستند در این میدان‌ بزرگ علاوه بر کسب مدال و افتخار برای این عزیز، فرهنگ ارزشمند اسلامی و ایرانی را متجلی کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با قهرمانان، افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز در این دیدار به ارزش های معنوی و اخلاقی اشاره و تاکید کردند و به اعتقاد من قهرمانان پارالمپیک هم در میدان اخلاق و هم در عرصه رقابت سربلند بیرون آمدند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مردم و مسئولین به شما افتخار می‌کنند. چون شما پرچم جمهوری اسلامی ایران را در بزرگترین آوردگاه جهانی به اهتزاز درآوردید و هم به معنویت و هم به اخلاق توجه ویژه ای داشته و دارید.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تداوم افتخار آفرینی های ورزشکاران کشورمان در رویدادهای پیش روی ورزشی اظهار داشت: امیدوارم ضمن حفظ افتخارات کسب شده شاهد افزایش تعداد مدال ها در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک باشیم.

دکتر احمدی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج نیروی داوطلب برای خدمت به مردم در تمامی عرصه ها است. درختی تناور و پر خیر و برکت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در طول چهل سال رشد کرده و امروز شاهد هستیم که این تفکر عمیق چه ثمره عظیمی برای کشور داشته است.

وی در ادامه به نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و از آنها به عنوان قهرمانان واقعی نام برد که بدون هیچ چشم داشتی هشت سال از این آب و خاک از انقلاب و نظام دفاع کردند. بسیجیان قهرمانانی هستند که هرگز در برابر دشمن سر تعظیم فرود نیاورهد و جلوه‌های عالی انسانی را در خود پروراندند.

دکتر احمدی با بیان این نکته را مورد توجه قرار داد که فدراسیون جانبازان و معلولین نیز با یک تفکر بسیجی مدیریت شده و به همین دلیل است که امروز شاهد افتخارات بسیاری برای ایران عزیز در این بخش از ورزش هستیم.

وی در ادامه ضمن قدرشناسی از مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: امیدواریم با اهتمام جامعه بزرگ ورزش به ویژه خانواده ورزش جانبازان و معلولین موفقیت‌هایی که در طول سال‌های گذشته به دست آمده استمرار یابد و این افتخارات در ابعاد مختلف در عرصه‌های مختلف تجلی یابد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به زندگینامه ی بسیجیان گفت: با اندک مطالعه ای متوجه می‌شویم که این عزیزان چه روح بزرگ، شخصیتی کم نظیر، فداکار، مخلص و از خود گذشته داشتند، کسانی که به دور از هر نام و نشان تمام وجود خود را برای سربلندی کشورمان ایثار کردند و در اوج ایثارگری به مقام پهلوانی و قهرمانی دست یافتند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu