1403/5/22

کد خبر: 40622

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز شنبه ششم آذر ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

در ابتدای جلسه اسبقیان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی بیان کرد: خوشبختانه میزان شیوع بیماری کرونا در کشور رو به کاهش است اما باید همچنان باید پرتوکل ها را رعایت کنیم تا سلامتی کارمندان و ورزشکاران با مشکل مواجه نشود.

وی ادامه داد: برای تیم های ملی جوانان در بازی های پاراآسیایی و همچنین تیم های ملی اسکی و وزنه برداری آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و امیدوارم که با دست پر به کشور بازگردند و مانند رقابت های پارالمپیک شاهد درخشش قهرمانان کشورمان باشیم.

در پایان رئیس فدراسیون گفت: استعدادیابی از اهداف مهم فدراسیون است و در این راستا باید در رشته های مختلف در سطح استان ها به شناخت استعدادها بپردازیم تا تیم های ملی ما دارای پشتوانه های خوبی باشند.

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون در خصوص وضعیت اردوهای پاراآسیایی بحرین گزارشی ارائه داد و گفت: کاروان پاراآسیایی جوانان فدراسیون در رشته های دوومیدانی، بوچیا، بسکتبال با ویلچر و شنا صبح فردا راهی مسابقات می شوند و تیم ملی وزنه برداری در روز سه شنبه به مسابقات اعزام می شود.

دبیر فدراسیون عنوان کرد: امیدوارم که در این رقابت ها شاهد موفقیت ملی پوشان کشورمان باشیم و مانند ادوار گذشته دست پر به ایران برگردند.

مدیران حاضر در این جلسه نیز ضمن آرزوی موفقیت های برای کاروان پاراآسیایی جوانان و تیم های ملی وزنه برداری و اسکی، در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu