1403/5/22

کد خبر: 41474

1400-10-11 13:25:24

پیام تبریک دکتر سید حمید سجادی درپی افتخارآفرینی ملی‌پوشان معلول و جانباز ایران

وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب عنوان نخست ملی پوشان معلول و جانباز کشورمان در بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تبریک دکتر سیدحمید سجادی به شرح زیر است: بسم االله الرحمن الرحیم

موفقیت‌های جوانان پرتوان و با اراده ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان در مهمترین رویداد ورزشی در سطح جوانان افقی روشن پیش روی ورزش کشورمان در مسابقات پارآسیایی و پارالمپیک قرار داد. فتح سکوهای افتخار توسط ورزشکاران‌کاروان ورزشی ایران در بزرگترین قاره جهان(آسیا)، نشان دهنده پشتکار یکصد و یازده ورزشکار جوان کشورمان در ۹ رشته ورزشی شامل گلبال، تنیس روی میز، بسکتبال با ویلچر، دوومیدانی، بوچیا، تکواندو، وزنه برداری ، شنا و بدمینتون است که آینده‌ی پرافتخار ورزش این سرزمین دراین حوزه را به وضوح ترسیم کرد. اینجانب ضمن تقدیر از کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی معلولین و جانباران بحرین به خاطر کسب خوش رنگ ترین مدال ها، از خداوند منان برای ورزشکاران کشورمان تداوم موفقیت‌ها و سلامتی را خواستارم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu