1403/5/22

کد خبر: 41659

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز دوشنبه بیست و دوم آذر ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

در ابتدا جلسه اسبقیان بیان کرد: از همکاران فدراسیون به پاس زحماتی که برای برگزاری اردوها تیم های ملی جوانان کشیدند تا شاهد نتایج درخشان از سوی کاروان کشورمان باشیم تشکر و قدردانی می کنم. خوشبختانه ملی پوشان ما توانستند خوشرنگ ترین مدال ها را از آن خود کنند که این موفقیت را تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: جوانان ما نشان دادند پشتوانه سازی برای آینده تیم ملی بزرگسالان به نحو قابل قبولی در حال انجام است اما باید با جدیت بیشتری استعدادیابی و پشتوانه سازی را ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: خوشبختانه شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح کشور هستیم اما با این وجود باید همچنان پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و همکاران در مجموعه رعایت کنیم.

حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: خوشبختانه اردوهای کاروان اعزامی به پاراآسیایی بحرین به خوبی برگزار شد و نتایج درخشانی هم رقم خورد. در خصوص بازی های پاراآسیایی هانگژو برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم.

دبیر فدراسیون گفت: اردوهای وزنه برداری و والیبال نشسته آغاز شده است و در تلاش هستیم که اردوی سایر تیم ها ملی را نیز شروع کنیم تا تیم ها با آمادگی کامل راهی بازی های پاراآسیایی چین شوند.

مدیران حاضر در این جلسه، در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu