1403/5/22

کد خبر: 41840

1400-10-11 13:25:24

شاهد عملکرد خوبی از سوی بازیکنان در لیگ برتر بودیم

روشن اخگر گفت: در این دوره از مسابقات لیگ برتر تیم ها و داروان عملکرد رضایت بخشی داشتند.

مریم روشن اخگر نایب رئیس بانوان انجمن والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد:خوشبختانه امسال توانستیم رقابت های لیگ برتر را برگزار کنیم و تیم فولاد سپاهان توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

وی ادامه داد: علاوه بر تیم ها، میزبان های مسابقات نیز پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و ابتدای رقابت ها علاوه بر دریافت تست PCR بازیکنان و کادر فنی، اکسیژن و دمای بدن ورزشکاران در سالن رقابت ها اندازه گیری شد تا تمام شرایط برای حفظ سلامتی بازیکنان مهیا باشد.

روشن اخگر درباره داوری رقابت های لیگ عنوان کرد: داوران ما در سطح بین المللی هستند و بازی ها را به خوبی قضاوت کردند. خوشبختانه از سوی ورزشکاران و کادر فنی تیم ها اعتراضی به قضاوت ها نداشتیم و تیم داوری به خوبی توانست در امر قضاوت عمل کند.

نایب رئیس بانوان انجمن افزود: در این دوره بازیکنان نسبت به سال گذشته بهتر بازی کردند چرا که تمرینات بیشتری داشتند و توانستند هماهنگ تر عمل کنند. برای اینکه بتوانیم در مسابقات آینده نیز این عملکرد خوب را شاهد باشیم باید تیم ها با حمایت باشگاه ها و هیئت های استانی تمرینات بازیکنان را ادامه دهند تا آمادگی ورزشکاران حفظ شود.

وی اظهار داشت: با توجه به پایان رقابت های لیگ برتر، به دنبال برگزاری مسابقات جام حذفی هستیم تا با حضور تیم ها در این مسابقات علاوه بر حفظ آمادگی بازیکنان، استعدادها را به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی شناسایی کنیم.

نایب رئیس بانوان انجمن در پایان گفت: هدف ما گسترش و توسعه والیبال نشسته بانوان است و در این راستا ابا حمایت هیئت های استانی و باشگاه ها می توانیم شاهد افزایش تعداد تیم ها و رقابت بین آنها در لیگ برتر باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu