1403/5/21

کد خبر: 42073

1400-10-11 13:25:24

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت دومین سالگردشهادت شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید عالی مقام‌ سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت دومین سالگرد شهادت ، سردار دل‌ها به شرح زیر است :

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دو سال از آسمانی شدن سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادار و متعهدش در جبهه مقاومت می گذرد. حاج قاسم عزیز در حقیقت پهلوان میدان بود و پاداش یک عمر مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم را با شهادت در راه خدا به عنوان آرزوی دیرینه، دریافت کرد و عاقبت به خیر شد.

بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب سردار سلیمانی یک فرد نبود، او یک مکتب بود و جامعه بسیج وزارت ورزش و جوانان هم همواره از سردار دل‌ها به عنوان الگوی مجاهدت و مقاومت در جهان معاصر یاد می کند و حافظ ارزش هایی است که او به عنوان یک پهلوان حقیقی در جامعه به منصه ظهور رساند .

بدون شک امروز اگرچه حاج قاسم عزیز در میان ما نیست اما مکتب حاج قاسم زنده است. راه حاج قاسم که همان خط سرخ انبیاء و اولیاء است ادامه دارد و اگر دشمن تصور می کرد با از بین بردن سردار دل‌ها به مقاصد باطل خود دست پیدا می کند، یقین بداند که شهید سلیمانی همچنان زنده است .

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان ، ضمن عرض تسلیت دومین سالگرد شهادت شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، خانواده معزز شهید عالی مقام، عموم ملت بزرگ، با بصیرت و قدرشناس ایران ، تاکید می کند که جامعه ورزش و جوانان همواره حافظ خون سردار دل‌ها و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت اسلامی است و با افتخار و عزت از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع ، پشتیبانی و حمایت می کند .

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu