1403/5/21

کد خبر: 42076

1400-10-11 13:25:24

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمادی از باور و شهامت بودند

مربی تیم ملی شنا جانبازان و معلولین گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمادی از باور، شهامت و پشتکار بودند که می توان از ایشان درس های زیادی آموخت.

علیرضا ایزدی مربی تیم ملی شنا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در خصوص سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار برای من و ورزشکاران نماد باور، شهامت و پشتکار بودند که می توانیم از او درس های زیادی بیاموزیم. سردار نشان دادند با انتخاب هدفی درست می توان با انگیزه و شجاعت در مسیرمان حرکت کنیم.

او ادامه داد: شهید سلیمانی به معنای کلمه شجاع بودند و بدون ترس از دشمن، برای دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام و حفظ اسلام از جان خود گذشتند. ایزدی افزود: سردار الگوی بسیار خوبی برای ورزشکاران ما هستند و ملی پوشان ما می توانند با الهام گرفتن از شخصیت ایشان، برای رسیدن به هدف شان که اهتزاز پرچم کشورمان در مسابقات بین المللی است تلاش کنند. مربی تیم ملی شنا عنوان کرد: برای رسیدن به عنوان قهرمانی در هر حوزه ای نیاز به تمرین و پشتکار است. سردار سلیمانی قهرمان ملی بودند که رسیدن به این جایگاه والا و ارزشمند، یعنی در تمام حوزه ها عملکرد موفق داشتند. وی اظهار داشت: اهدای مدال از سوی ورزشکاران به سپهبد شهید سلیمانی نشان می دهد که ملی پوشان ما سردار دل ها را به عنوان الگوی خود انتخاب کردند و زمانی که در مسابقات روی سکوهای قهرمانی قرار می گیرند، با اهدای مدال خود دینشان را به سردار و شهیدان ادا می کنند. مربی تیم ملی شنا در پایان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی خوبی برای مردم ما است که با ترویج مکتب او می توانیم مسیر درست را به جوانان نشان دهیم تا آنها نیز با ادامه راه شهدا، برای سرافرازی کشورمان تلاش کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu