1403/5/21

کد خبر: 42091

1400-10-11 13:25:24

یاد و نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ماندگار است

اسبقیان گفت: شخصیت و جوانمردی سردار دل ها باید در مراکز آموزشی تدریس شود تا شاهد پرورش حاج قاسم سلیمانی‌های دیگری در کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: به روح پاک شهدا و امام عزیز شهدا درود و صلوات می فرستم. فرارسیدن سالروز شهادت سردار دلها و نیز ایام فاطمیه را تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: صحبت در خصوص ابعاد شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کار بسیار دشوار و سختی است. زندگی سراسر افتخار آمیز این شهید والا مقام به ۳ بخش تقسیم می شود. ابتدا ایام نوجوانی که به عنوان مبارز انقلابی برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند.

اسبقیان افزود: بخش دوم زندگی سردار دلها به زمان بعد از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بر می گردد که او در جبهه های حق علیه باطل با لشکر خظ شکن و فرماندهی در عملیات های مختلف برای حفظ خاک کشور عزیزمان تلاش کردند و بخش دیگر به فرماندهی ایشان در سپاه قدس و مبارز با دشمنان و اشرار اختصاص پیدا می کند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: سردار سلیمانی با الگوگیری و اطاعت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به عنوان سرباز ولایت خدمت کرد و شهید مکتب رهبر معظم انقلاب شد و یاد او تا ابد در دلها و ذهن های مردم زنده است.

اسبقیان اظهار داشت: شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دو ویژگی داشت. او شخصیتی انقلابی، نظامی و دیپلماتیک بود. در واقع ترکیب شگفت انگیزی از یک انقلابی، نظامی و دیپلماتیک بودند. سردار دل ها به عنوان نماد اسلام و ایران معرفی شد که این اتفاق در تاریخ ماندگار است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: امروز شاهد محبوبیت سپهبد شهید سلیمانی در جهان هستیم. شخصیت و جوانمردی این شهید بزرگوار باید در مراکز و موسسات آموزشی تدریس شود تا شاهد پرورش حاج قاسم سلیمانی‌های دیگری در کشور باشیم. امیدوارم به عنوان یکی از بسیجیان و سرباز ولایت دین خود را نسبت به این شهید بزرگوار ادا کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu