1403/5/21

کد خبر: 42850

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با مسئولین استان

جلسه مسئولین هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی با مسئولان استان در راستای پیگیری مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسئولین هیئت خراسان رضوی در خصوص اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بررسی ظرفیت های دستگاه ها، جلسه ای را با مسئولین این استان برگزار کرد تا ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش در خراسان رضوی توسعه پیدا کند.

در این نشست مقرر شد دبیرخانه ستاد استان، مکاتبات انجام شده در این خصوص را بمنظور ابلاغ و اجرایی شدن مصوبه توسط ادارات و نهادها و سازمان های استان، به اطلاع استاندار خراسان رضوی برساند.

برگزاری مسابقات فوتبال روی میز استان

بمنظور انتخاب ورزشکاران برتر استان، رقابت های فوتبال روی میز با حضور ۲۲ ورزشکار در سالن ورزشی مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی مشهد برگزار شد.

تقدیر و تشکر از مادران ورزشکاران بوچیا در نیشابور

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین نیشابور با همکاری اداره ورزش و جوانان به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام والای مادر و روز زن، طی مراسمی از مادران ورزشکاران بوچیای این شهر تقدیر کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu