1403/5/21

کد خبر: 43091

1400-10-11 13:25:24

هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران پارالمپیکی اهدا شد

همزمان با ایام دهه مبارک فجر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین مازندران و لرستان هدایای مقام معظم رهبری را به مدال آوران پارالمپیکی این استان ها اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هیئت های لرستان و مازندران همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، هدایای مقام معظم رهبری را به مدال آوران پارالمپیکی این استان ها اهدا کردند.

در مازندران با حضور حضرت آیت الله محمدی لائینی امام جمعه ساری و نماینده ولی فقیه و مقام معظم رهبری در استان، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس، دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش وجوانان،دکتر نوبخت فرماندار مرکز استان و نقی مهدوی رئیس هیئت استان از پنج مدال آور پارالمپیک توکیو تجلیل صورت گرفت و هدایای مقام معظم رهبری به ورزشکاران این استان اهدا شد.

همچنین در لرستان با حضور حجت السلام و المسلمین شاهرخی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، حشمت الله امان الهی مدیرکل و عزیزپور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، داودی مسؤل بسیج ورزشکاران، مسئولین هیئت و جمعی از مدیران نهادها و دستگاههای اجرایی استان در مصلی الغدیر خرم آباد از مدال آوران پارالمپیکی این استان با اهدای هدایای مقام معظم رهبری تقدیر شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu