1403/5/20

کد خبر: 43571

1400-10-11 13:25:24

ملی پوشان در تمام اردوها مورد ارزیابی قرار می گیرند

اقبالی گفت: به صورت مداوم در حال ارزیابی و بررسی وضعیت آمادگی ملی پوشان هستیم تا بهترین ها راهی پاراآسیایی هانگژو شوند.

محمد حسین اقبالی رئیس انجمن شنا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: برای رقابت های پاراآسیایی هانگژو چین برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم. باوجود اینکه در طول سال گذشته شیوع کرونا باعث تعطیلی مسابقات شد اما با حمایت های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک توانستیم امسال رکوردگیری را در ۳ منطقه کشور ( استان های تهران، کرمان و خراسان رضوی ) برگزار کنیم تا ورزشکارانی که از آمادگی نسبی برخوردار بودند را به اردو تیم ملی دعوت نماییم.

وی ادامه داد: در گذشته بر اساس کلاسبندی و توانایی، ورزشکاران به تیم ملی دعوت می شدند اما اکنون علاوه بر این موارد، پس از آنالیز حریفان مان در آسیا، رکوردگیری نیز به معیار های انتخاب ملی پوشان اضافه شده است.

اقبالی افزود: در لیست بلند تیم ملی، خیلی از شناگران را دعوت کردیم اما در نهایت با انجام رکوردگیری و بررسی وضعیت آمادگی، نفرات را انتخاب خواهیم کرد تا شایسته ترین ورزشکاران راهی مسابقات شوند.

وی عنوان کرد: در مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین علاوه بر مدال های انفرادی، به دنبال کسب سکوهای تیمی نیز هستیم و ملی پوشان را به گونه ای آماده می کنیم تا در این پخش هم بتوانیم مدال ها را از آن خود کنیم.

اقبالی اظهار داشت: خوشبختانه اردوها ها به صورت منظم در حال برگزاری است. کادر فنی و ملی پوشان انگیزه بالایی دارند و امیدوارم که در مسابقات چین مانند رقابت های پاراآسیایی جاکارتا و بحرین بهترین نتیجه را بدست آوریم.

رئیس انجمن در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برای حمایت هایی که داشتند تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم که با عملکرد خوب ملی پوشان شاهد درخشیدن تیم ملی شنا در بازی های پاراآسیایی چین باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu