1403/5/20

کد خبر: 44409

1400-10-11 13:25:24

برگزاری هشتمین مرحله کمک های مومنانه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین

هشتمین مرحله کمک های مومنانه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هشتمین مرحله کمک های مومنانه فدراسیون امروز شنبه بیست و یکم اسفند ماه با حضور قاسمی معاون فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان، سردار یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله، سرهنگ میرجلیلی رئیس و کاشانی معاون سازمان بسیج ورزشکاران، سرهنگ تیموری رئیس بسیج ادارات، دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر تاج زاده دبیرکل مجمع فرهنگی فدراسیون های ورزشی، اسبقیان رئیس، آذرنوش مشاور فرهنگی، سردار قاسمی عضو هیئت رئیسه، حمیدی دبیر، گلشنی مدیر ورزشی و دیگر مدیران و کارکنان فدراسیون، نم نم رئیس هیئت تهران، کادر فنی و ملی پوشان تیم های تیراندازی و وزنه برداری برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این مراسم بیان کرد: ایام و اعیاد شعبانیه را تبریک عرض می کنم و امیدوارم از ماه های پر برکت رجب و شعبان بهره لازم را برده باشیم. خدمت تمام مسئولین، ملی پوشان و همکاران خیر مقدم عرض می کنم. خداوند را شاکرم که در این فدراسیون به همت همکارانم هشتمین مرحله کمک های مومنانه را در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در اجرای رزمایش کمک های مومنانه پیش قدم بوده است و به طور حتم در سال آتی نیز این رزمایش را انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا باعث شد تا برخی از خانواده ها با مشکل معیشتی مواجه شوند و ما تلاش می کنیم تا در این مجموعه بتوانیم کمکی برای این افراد باشیم. آرزوی توفیق برای همه عزیزان دارم و امیدوارم که در سال آینده شاهد ریش کن شدن این ویروس باشیم.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu