1403/5/20

کد خبر: 44429

1400-10-11 13:25:24

برگزاری وبینار نشست سالیانه روسای هیئت های استانی

نشست سالیانه روسای هیئت های استانی امروز با حضور مسئولین فدراسیون به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشست سالیانه روسای هیئت های استانی امروز شنبه بیست و یکم اسفند ماه با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان و گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون ورسای هیئت ها به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای جلسه روسای هیئت های استانی به بیان مطالبی در خصوص برنامه های هیئت های خود پرداختند.

در ادامه نشست، اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: اعیاد ماه مبارک شعبان را تبریک و تهنیت عرض می کنم. خوشحالم که فرصت شد تا در این جلسه مطالب هیئت های استانی مطرح شود. با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت وبینار این جلسه را برگزار کردیم و امیدوارم با ریشه کن شدن این ویروس منحوس در سال جدید بتوانیم در استان ها حضور پیدا کنیم و از نزدیک به بررسی مسائل بپردازیم.

وی ادامه داد: مطالب مختلفی از سوی روسای هیئت های استانی مطرح شد که درباره حضوری شدن مجامع عمومی هیئت ها باید بگویم این موضوع در حوزه اختیارات وزارت ورزش و جوانان و همچنین ستاد عالی کرونا در ورزش است و بسته به شرایط جامعه نسبت به بیماری کووید ۱۹ تصمیم گیری می شود.

اسبقیان افزود: یکی از مهمترین مطالب، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که روسای هیئت های استانی می بایست با پیگیری آن در استان خود فضا را برای استفاده از ظرفیت های این مصوبه برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین مهیا کنند.

وی تصریح کرد: مصوبه برای تمام هیئت ها ارسال شده است و امیدوارم که در سال آینده با پیگیری های لازم شاهد توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و زیر ساخت های ورزشی در استان ها باشیم. برخی از استان ها پروژه های نیمه تمامی دارند که می بایست با پیگیری از طریق استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان این پروژه ها را به اتمام برسانند.

رئیس فدراسیون مبحث استعدادیابی را مهم دانست و گفت: در برخی از استان ها این موضوع کمرنگ شده است در صورتی که استعدادیابی فضایی است تا ورزشکاران جانباز و معلول معرفی شوند تا پشتوانه خوبی برای تیم های ملی داشته باشیم.

اسبقیان با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه فدراسیون بیان کرد: در بسیاری از استان ها نیز شاهد برگزاری این رزمایش بودیم و از این جهت از مسئولین هیئت ها و مدیران کل اداره ورزش و جوانان استان ها تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اهمیت ورزش بانوان عنوان کرد: روسای هیئت های استانی می بایست با حمایت از نواب رئیس بانوان خود فضا را برای رشد و توسعه ورزش بانوان در استان خود مهیا سازند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم سال خوبی برای مجموعه ورزش جانبازان و معلولین در پیش باشد و با همدلی و همراهی هیئت های استانی در سال ۱۴۰۱ شاهد موفقیت و توسعه ورزش این حوزه باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu