1403/5/20

کد خبر: 44800

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز دوشنبه پانزدهم فروردین ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

در ابتدای جلسه اسبقیان ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، بیان کرد: امیدوارم که در این ماه پربرکت از فیوضات ماه مهمانی خدواند بهره لازم و کافی را ببریم.

وی ادامه داد: سال پرکاری را فدراسیون پشت سر گذاشت و خوشبختانه در پارالمپیک توکیو، بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین و تورنمنت های بین المللی عملکرد موفقی داشت. امسال نیز به لحاظ برگزاری بازی های پاراآسیایی چین، سال حساس و مهمی را در پیش داریم و بر همین اساس اردوهای تیم های ملی از سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رئیس فدراسیون افزود: خوشبختانه با دعای خیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت شریف ایران و رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد کاهش بیماری کرونا هستیم که این موضوع باعث می شود تا بتوانیم با آرامش بیشتری اردوها و برنامه های فدراسیون را پیگیری نماییم.

اسبقیان عنوان کرد: از شرایط اردوها و تمرینات ملی پوشان بازدید کردیم. ملی پوشان در شرایط خوبی تمرین می کنند و آماده رقابت ها می شوند. بازدیدها از سوی مسئولین فدراسیون ادامه خواهد داشت تا ورزشکاران با مشکلی مواجه نشوند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال را به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری کردند تلاش می کنیم تا با تولید داخلی تجهیزات رشته های ورزشی، فرمایش رهبر معظم انقلاب را اجرایی نماییم. البته در سال گذشته در رشته وزنه برداری و بوچیا توانستیم تولیدات ملی را برای هیئت های استانی ارسال کنیم و امیدوارم با تولید وسایل دو و میدانی در این رشته نیز به اهداف مورد نظر در سال جدید دست یابیم.

رئیس فدراسیون بیان کرد: با توجه به دستور رئیس محترم جمهوری در خصوص اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با وزارت ورزش و جوانان در این زمینه جلساتی را خواهیم داشت و تلاش می کنیم در سطح استان ها نیز با اجرایی شدن مصوبه شرایط را برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین مهیا سازیم.

اسبقیان افزود: در استان های مختلف پروژه های نیمه تمامی در خصوص ورزش جانبازان و معلولین وجود دارد که در سال جاری باید با پیگیری روسای هیئت های استانی وضعیت آنها را مشخص کنیم تا سالن های ورزشی در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در سال جدید با پیگیری های بیشتری در  بخش های آموزش و پژوهش، ورزش قهرمانی و همگانی، ورزش بانوان، استعدادیابی و بخش فرهنگی  مسیر را ادامه خواهیم داد تا بر اساس برنامه شورای راهبردی حرکت کرده و به اهداف مورد نظرمان دست پیدا کنیم.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu