1403/5/8

کد خبر: 4501

1400-10-11 13:25:24

از ۳۵ سال کار خالصانه خسروی‌وفا تشکر می‌کنم/ خسروی وفا از بدنه ورزش جدا نمی شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وظیفه خودم می‌دانم از ۳۵ سال کار خالصانه خسروی‌وفا و اقدامات ارزشمند او در این سال‌ها تشکر کنم.

محمدرضا داورزنی با اشاره پایان مدیریت محمود خسروی وفا در فدراسیون جانبازان و معلولان تاکید کرد که از وی در سنگر دیگری مرتبط با ورزش معلولین استفاده خواهد شد.

داورزنی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان که ویاست آن را برعهده داشت، گفت: امروز مجمع فوق‌العاده ای برگزار شد. مجمع امروز مجمع فدراسیون عشق و ایثار بود.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان فدراسیونی است که در ۳۵ سال گذشته افراد زیادی کمک کردند تا این مجموعه خوب خدمت کند و به جانبازان سرویس بدهد. اما وظیفه خودم می دانم از ۳۵ سال کار خالصانه خسروی وفا و اقدامات ارزشمندش در این سال ها تشکر کنم.

معاون وزیر ورزش با تاکید بر اینکه خسروی وفا از بدنه ورزش جدا نمی شود، تصریح کرد: آرزوی توفیقات بیشتر برای خسروی وفا دارم و قطعا از وی در سنگر دیگر برای ورزش جانبازان و معلولان استفاده خواهم کرد. به طور حتم خسروی وفا در جای دیگر مرتبط با ورزش معلولان حضور خواهد داشت و ادامه فعالیت می دهد.

داورزنی همچنین انتخاب علی صمیمی را به وی تبریک گفت و تصریح کرد: از سایر دوستان که در انتخابات حضور داشتند، تشکر می کنم. امروز روز سختی برای اعضای مجمع خواهد بود، چون خسروی وفا از این مجموعه جدا می شود تا تمام وقت به کمیته پارالمپیک برود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu