1403/5/19

کد خبر: 46118

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت استان مازندران

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان مازندران امروز به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیئت مازندران، امروز سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه، به ریاست اسبقیان و با حضور حمیدی دبیر و ماندگار فرد سرپرست امور استان های فدراسیون، رنگرز مدیرکل و بریمانی معاون ورزش و مسئول مجامع  و عباسی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان و عباسی کارشناس مجامع اداره کل ورزش و جوانان استان، مهدوی رئیس و دیگر مسئولان هیئت، نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه ها و روسای هیئت های شهرستانی استان مازندران به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای مجمع، مهدوی از عملکرد و فعالیت های سالیانه هیئت در سال ‌های ۱۴۰۰ در زمینه ورزش همگانی، قهرمانی و فرهنگی و نیز برنامه های تقویم ورزشی هیئت در سال ۱۴۰۱ و سپس درباره حسابرسی مالی گزارشی را ارائه کرد.

رنگرز مدیرکل اداره ورزش و جوانان ماندران در این مجمع بیان کرد: از مهدوی رئیس هیئت برای تلاش ها و زحمات شان تشکر و قدردانی می کنم. خوشبهتانه در سال گذشته این هیئت توانست میزبان مسابقات و اردوهای تیم های ملی باشد که امیدوارم در سال جاری نیز این روند ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: بحث اشتغال قهرمانان و مدال آوران از مسائل مهمی است که در اداره کل استان پیگیر آن هستیم و امیدوارم که با حمایت مسئولین بتوانیم این موضوع را هم به نتیجه مطلوبی برسانیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران در پایان گفت: برای تمام مسئولین که توفیق خدمت به جامعه ورزش جانبازان و معلولین دارند آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این مجمع عنوان کرد: به روح پاک شهدا و امام عزیز شهدا سلام و درود می فرستم. خدارا شاکرم که فرصت شد در این مجمع حضور پیدا کنم. امیدوارم در سال جاری برنامه های هیئت اجرایی شود. از زحمات مدیرکل اداره ورزش و جوانان و همکارانشان و مهدوی رئیس و همکارانشان در هیئت تشکر و قدردانی می کنم. حضور رنگرز و همراهی او با هیئت جانبازان و معلولین مازندران بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس محترم جمهور ابلاغ شده است که منزله قانون بوده و لازم الاجراست. در این مصوبه برای ۱۶ دستگاه اجرایی وظایفی مشخص شده است که به توسعه ورزش جانبازان و معلولین کمک می کند. ستاد ملی این مصوبه به ریاست وزیر ورزش و جوانان تشکیل شده است که رئیس فدراسیون نیز به عنوان دبیر ستاد می بایست گزارش عملکرد هیئت های استانی را در خصوص اجرای مصوبه ارائه دهد.

رئیس فدراسیون افزود: مسئولین هیئت باید با تشکیل جلسه با استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان پیگیری اجرایی شدن این مصوبه باشند و گزارش عملکرد خود را به فدراسیون ارائه دهند.

وی اظهار کرد: بحث استعدادیابی و مشخص کردن ورزشکاران سازماندهی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. امیدوارم که در سال جاری با برنامه ریزی مناسب در این دو زمینه هیئت بتواند عملکرد لازم را داشته باشد.

اسبقیان اظهار داشت: مازندران مهد دلاوران و قهرمانان ورزشی کشور است. رنگرز هم از قهرمانان کشورمان است و حضور او می تواند به افزایش موفقیت ورزشی استان مازندران کمک زیادی کند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: هیئت مازندران دو نماینده در تیم ملی فوتبال کشورمان داشت که خوشبختانه شاهد نایب قهرمانی تیم ملی در اسپانیا بودیم. اکنون برای موفقیت تیم های ملی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه دعا می کنیم و امیدوارم که نمایندگان کشورمان با دست پر بازگردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu