1403/5/18

کد خبر: 46729

1400-10-11 13:25:24

استان خوزستان همواره در ورزش درخشیده است / استعدادیابی و اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در اولویت برنامه های هیئت باشد

اسبقیان گفت: قهرمانان استان خوزستان همواره در ورزش المپیکی  و پارالمپیکی در رشته های مختلف خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مجمع انتخاباتی هیئت خوزستان بیان کرد: به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا سلام، درود و صلوات می فرستم. حادثه تلخ متروپل را به مردم خوزستان به ویژه مردم قهرمان آبادان تسلیت عرض می کنم. خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که امروز به همراه همکار ارزشمند حمیدی دبیر فدراسیون در دیار قهرمانان و مرزداران غیور استان خوزستان که حق بزرگی را بر گردن ورزش کشور دارد، حاضر شدیم.

وی ادامه داد: استان خوزستان با مرزبانان غیور خود در هشت سال دفاع مقدس سپر محکمی برای حفظ ایران عزیز اسلامی ما بودند. آنها با جانفشانی های خود اجازه نداند ذره ای از خاک کشورمان به دست دشمنان افتد. به روح پاک تمام شهدای این استان درود می فرستم.

اسبقیان ادامه داد: قهرمانان این استان همواره در ورزش پارالمپیکی و المپیکی در رشته های مختلف برای کشورمان افتخار آفرینی کردند. این موفقیت ها را ارج می نهیم. اشک های غیرتمندانه هاشمیه متقیان در برابر اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات همه مردم عزیزمان بود. به خاک پاک خوزستان درود می فرستم که این قهرمانان را در دامان خود پرورانده است. خوزستان همواره در ورزش درخشیده و به طور حتم خواهد درخشید.

وی با تقدیر از دکتر بنی تمیم مدیرکل اداره ورزش و جوانان، گفت: منش و اخلاق او همیشه در وزارت ورزش و جوانان زبان زده است. برای تشکیل این مجمع ارزشمند تشکر و قدردانی می کنم. از نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان به پاس زحمات شان در این استان و همچنین همکارانشان تشکر می کنم.

اسبقیان اظهار داشت: قرارم با خدای خودم این بود که به طور حتم امروز در این مجمع حضور پیدا کنم. ارادت ویژه به مردم سلحشور و غیور خوزستان دارم. هر زمان که لازم باشد در این استان حاضر می شوم تا دینم را به مردم قهرمان این استان ادا کنم.

رئیس فدراسیون بیان کرد: افتخار آفرینی های حردانی در ورزش پارالمپیک و افتخار آفرینی های او در میادین بین المللی را نمی توان فراموش کرد. انتخاب او را به عنوان رئیس هیئت خوزستان تبریک عرض می کنم. به طور حتم با حمایت های دکتر بنی تمیم و نصیری می تواند در راستای پیشبرد اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون گام های موثری بردارد. فدراسیون هم به طور حتم از او و هیئت حمایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از پرآور سرپرست هیئت نیز برای تلاش هایشان تشکر و قدردانی می کنم. اداره کل در این مدت از عملکرد او رضایت داشت. امیدوارم در ادامه هم با هیئت همراه باشد.

اسبقیان در ادامه افزود: بحث استعدادیابی بسیار اهمیت دارد و به این لحاظ امیدوارم که هیئت و اداره کل این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و در این راستا با تعامل با اداره نیروهای مسلح و بسیج ورزشکاران استان، ورزشکاران جانباز و معلول جوان و مستعد را شناسایی نمایند و وارد دنیای ورزش حرفه ای کنند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان از دیگر نکات مهم است. در برخی موارد ورزشکاران ما به نام رشته های دیگری ثبت می شوند که این باعث کاهش آمار ورزشکاران  جانبازان و معلولین شود. در این زمینه امیدوارم که هیئت و اداره کل استان با پیگیری لازم کمک کنند تا آمار ورزشکاران به نام فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ثبت شود.

وی بیان کرد: رتبه هیئت در بین استان های کشور جایگاه خوبی است که امیدوارم حردانی با حفظ این جایگاه، با اقدامات لازم در شاخص های مختلف ارزشیابی به ارتقا آن نیز کمک کند.

اسبقیان عنوان کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی فرصت بسیار ارزشمندی است. مصوبه از سوی رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و به منزله قانوان است و در آن ۱۶ دستگاه اجرایی مکلف هستند تا از توسعه ورزش جانبازان و معلولین حمایت کنند. امیدوارم حردانی به همراه اداره کل استان پیگیر اجرای آن در استان خوزستان باشند و از این فرصت بهره لازم را برای پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین ببرند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: وظیفه دارم از شیروانی رئیس سابق هیئت به پاس سال ها تلاش و خدمات ارزشمند تشکر و قدردانی کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu