1403/5/18

کد خبر: 47720

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز یکشنبه دوازدهم تیر ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

اسبقیان در ابتدا جلسه ضمن تسلیت برای درگذشت مادر شهید بابایی، سرپرست معنوی کاروان پارالمپیک توکیو، بیان کرد: جلسات با هدف آسیب شناسی و ارتقا کیفیت عملکرد فدراسیون برگزار می شود تا بتوانیم هر چه بهتر در مسیر پیشبرد اهدافمان قدم بر داریم.

وی ادامه داد: در خصوص فعالیت ها و اقدامات فرهنگی در اردوهای تیم های ملی گزارشی تهیه شود و درباره آن از ملی پوشان نظر سنجی صورت گیرد.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن قدردانی از همکاران برای تلاش های انجام شده، گفت: خوشبختانه شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا هستیم اما بهتر است همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا سلامتی ورزشکاران، همکاران و خانواده هایمان با مشکلی مواجه نشود.

در ادامه دبیر فدراسیون بیان کرد: با توجه به اینکه مجمع عمومی فدراسیون را در پیش داریم اقدامات لازم جهت برگزاری آن در حال انجام است و برخی از کارها نیز به پایان رسیده و آماده برگزاری مجمع عمومی فدراسیون می شویم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ورزش همگانی، در حال پیگیری هستیم تا برنامه ریزی لازم برای برپایی مسابقات ورزشی در این حوزه صورت پذیرد.

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu