1403/5/8

کد خبر: 4781

1400-10-11 13:25:24

در عرض دو سال از لیگ دسته دو به لیگ برتر راه یافتیم / 8 ملی پوش و 2 لژیونر داریم

حسین فروتن، سرپرست تیم اتحاد معصومیه قم است که با همراهی اعضای این تیم به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر سال 96 دست یافت.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص این تیم گفت: نزدیک به 5 سال است که تیم در حال فعالیت است و در ابتدا تنها ورزشکاران جانباز در آن حضور داشتند اما رفته رفته ورزشکاران دارای معلولیت هم به تیم افزوده شدند و در حال حاضر نزدیک به 38 ورزشکار در این تیم حضور دارند.

فروتن خاطر نشان کرد: دو دوره است که به گردونه ی رقابت های باشگاهی پیوستیم و سال گذشته توانستیم به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یابیم و امسال هم در جام حذفی و در رقابت های دسته یک به عنوان قهرمانی رسیدیم.

سرپرست تیم اتحاد معصومیه قم افزود: پنج بازیکن تیم جوانان و 3 بازیکن تیم بزرگسالان از تیم اتحاد معصومیه قم به رده ی ملی راه یافته اند و دو بازیکن هم از تیم ما به رقابت های باشگاهی ترکیه راه پیدا کرده اند.

وی گفت: به صورت منظم هر هفته 5 جلسه تمرین داریم که سه جلسه آن در طول هفته و دو جلسه به صورت تخصصی برای ورزشکارانی که در رده قهرمانی کار می کنند، برگزار می شود.

فروتن تصریح کرد: تیم ما به لطف خدا و با حمایت برخی از خیرین توانسته عملکرد خوب و رو به رشدی را داشته باشد و همه ی اینها به خاطر همدلی اعضای تیم، کادر فنی و سرمربی خوب تیم عباس خاکی و انگیزه های قوی ورزشکاران است.

سرپرست تیم اتحاد معصومیه قم در پیان افزود: نشاط و شادی ورزشکاران دارای معلولیت و اینکه بتوانم خنده به روی لب هایشان بیاورم، بزرگ ترین هدف من است و تلاش کردم علاوه بر بعد قهرمانی، بسکتبال را برای بچه ها به عنوان یک حرفه تعریف کنم تا در آن به سطحی برسند که در تیم های دیگر هم به خدمت گرفته شوند و خوشبختانه با لطف و عنایت پروردگار توانستیم در این مسیر به موفقیت دست پیدا کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu