1403/5/18

کد خبر: 47889

1400-10-11 13:25:24

تورنمنت ترکیه فرصتی برای ارزیابی عملکرد بازیکنان جوان بود

رضایی گفت: تورنمنت چهار جانبه ترکیه فرصتی بود تا عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی را در رقابت های برون مرزی ارزیابی کنیم.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: در نظر داشتیم که بازیکنان تیم ملی در کنار یکی از تیم های کشورهای خارجی تمرینات مشترکی داشته باشند که با حضور در اردوی مشترک با تیم ملی ترکیه، این هدف محقق شد.

وی ادامه داد: هدف دوم ما ارزیابی عملکرد بازیکنان جوان در یک رویداد بین المللی بود که خوشبختانه در تورنمنت چهارجانبه ترکیه به این هدف رسیدیم و به طور کلی از عملکرد بازیکنانم در این اردو و تورنمنت راضی هستم و به نتیجه ای که برنامه ریزی کرده بودیم دست پیدا کردیم.

رضایی افزود: یکی از هدف های ما بازی مقابل تیم ملی مصر بود که متاسفانه این تیم از حضور در این تورنمنت انصراف داد و فرصت نشد تا مقابل این تیم بازی داشته باشیم.

وی در خصوص حضورش به عنوان مدرس در سمینار مربیگری والیبال نشسته ترکیه عنوان کرد: با توجه به اینکه در این کشور ۱۲ تیم در لیگ دسته یک و ۱۴ تیم در سوپر لیگ حضور دارند، مربیان برای دریافت مجوز هدایت تیم ها، در دوره های آموزشی شرکت می کنند که در این دوره اخیر من به عنوان مدرس حضور داشتم و  دوره بسیار خوبی هم برگزار شد.

سرمربی تیم ملی کشورمان در پایان درباره برنامه های آینده این تیم گفت: اردوی بعدی تیم ملی را از اوایل مرداد ماه آغاز می کینم و در صورتی که شرایط فراهم باشد پیش از حضور در مسابقات جهانی، تورنمنتی با حضور تیم های خارجی در ایران برگزار خواهیم کرد تا تیم ملی با آمادگی کامل راهی رقابت های جهانی شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu