1403/5/17

کد خبر: 48605

1400-10-11 13:25:24

خسروی وفا منشأ تحولات بزرگی در ورزش جانبازان و معلولین بوده است / با علاقه قلبی در مجمع عمومی فدراسیون حاضر شدم

صالحی امیری گفت: انگیزه من از حضور در مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تقدیر و تشکر از زحمات اعضا حاضر در مجمع است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان ومعلولین، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی فدراسیون بیان کرد: به دلیل علاقه قلبی و از باب تکریم، ادب و اخلاق در این مجمع حضور پیدا کردم. انگیزه من از حضور در مجمع تقدیر و تشکر از زحمات اعضای مجمع بود، به ویژه آنهایی که از استان‌های مختلف آمده‌اند. اصولا در هیچ مجمعی به جز مجمع پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین شرکت نمی‌کنم. فکر می‌کنم آنگونه که شایسته این قشر است، وظایف خود را انجام نداده‌ایم، البته باید اقرار کنیم که محمود خسروی وفا منشأ تحولات بزرگی در این حوزه بوده است. همچنین فدراسیون هم با حضور اسبقیان جهش پیدا کرده و اخلاق و معرفت او باعث شد تا اسبقیان در این خصوص زبانزد باشد.

وی افزود: ما و کمیته پارالمپیک در یک ساختمان با هم هستیم. دوستی و رفاقت زیادی با هم داریم. ما دو همسایه نیستیم ، بلکه دو سازمان هستیم که در یک خانه زندگی می‌کنیم.

صالحی امیری اظهار داشت: ما در مجموعه المپیک برنامه‌های تعریف کردیم که تا روز ششم شهریور آنها را دنبال می‌کنیم. تلاش کردیم بین دو مجموعه وفاق و همدلی باشد. همه اذهان دارند که سه دستگاه اصلی ورزش با هم همکاری و نزدیکی خوبی در طول چند سال اخیر داشته‌اند.

وی عنوان کرد: در این مدت تلاش کردیم موزه ملی ورزش با ۲۶۰۰ اثر مستقر شود و تاریخ شفاهی ورزش ایران به انجام برسد، امکانات و بودجه افزایش یابد و ورزش قهرمانی را در ذهنیت مسئولان به عنوان اولویت قرار بدهیم. همچنین تلاش کردیم روابط انسانی و اخلاقی و فرهنگی را گسترش بدهیم. ما برای رسیدن به سکوی قهرمانی کار سختی نداریم، ولی مسیر برای رسیدن به سکوی پهلوانی سخت است. ما تلاش کردیم. فردا نیمی از اعضای کاروان بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می‌شوند که در این دوره از بازی‌ها ورزشکاران پارالمپیکی نیز حضور دارند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را تشکیل و مقدمات کار را انجام دادیم. دو سال آینده، دو سال سخت و سنگین برای ورزش قهرمانی ایران خواهد بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu