1403/5/8

کد خبر: 4888

1400-10-11 13:25:24

بهمن گلبارنژاد برای من الگو بود/ برای مسابقات از جان مایه می گذاریم و تسلیم نمی شویم

بهرام سلیمانی سروستانی، از ملی پوشان با سابقه ی تیم دوچرخه سواری و اهل استان فارس است که به زودی همراه با دو نماینده دیگر کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص فعالیت هایش گفت: نزدیک به ده سال است که دوچرخه سواری می کنم و هشت سال است که عضو تیم ملی هستم.

سلیمانی افزود: در کنار دوچرخه سواری در فوتبال قطع عضو و تیراندازی با تپانچه هم فعالیت کرده ام و در فوتبال به تیم ملی هم راه پیدا کردم و قرار بود در مسابقات جهانی مکزیک شرکت کنم که این اعزام لغو شد. در تپانچه بادی هم پیشرفت خوبی داشتم و به این رشته هم علاقه مند هستم.

عضو پیش کسوت تیم ملی خاطر نشان کرد: در بازی های پاراآسیایی اینچئون با اختلاف کم به عنوان چهارم آسیا دست پیدا کردم و امیدوارم بتوانیم در مسابقات مالزی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. این اولین بار است که در رقابت های پیست شرکت می کنم و تجربه ی ما به دو ماه تمرین در پیست برمی گردد. با این حال هیچ چیز کم نمی گذاریم و برای موفقیت کشورمان از جان و دل مایه می گذاریم.

وی گفت: بهمن گلبارنژاد تنها یک هم تیمی و همشهری نبود. او برای من یک الگو بوده و هست. بهمن فردی بود که هیچ وقت تسلیم وخسته نشد. هر وقت کنار او رکاب می زدم احساس می کردم در بازی های پارالمپیک هستم و هر جا که خسته می شدم او به من کمک می کرد و باید بگویم که همیشه بهترین بود.

سلیمانی اضافه کرد: بعد از بازی های پاراآسیایی اینچئون، مدتی از دوچرخه سواری کنار گرفتم تا اینکه نزدیک به بازی های پارالمپیک ریو، گلبارنژاد به دیدنم آمد و از من خواست دوباره به دوچرخه سواری برگردم و امیدوارم در بازگشت مجدد و تلاشهایی که این ایام کردم، به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری در پایان گفت: از فدراسیون به خاطر فرصتی که ایجاد کرد تشکر می کنم و امیدوارم در مسابقات بیشتری حضور پیدا کنیم. چرا که دوچرخه سواران در کوران مسابقات است که کسب تجربه می کنند و با اطمینان می گویم که ورزشکاران این رشته هیچ چیز در تمرین کم نمی گذارند و امیدواریم بتوانیم مسیر مرحوم گلبارنژاد را ادامه دهیم و این رشته را به رشته ای مدال آور تبدیل کنیم.

تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین ایران بامداد روز چهارشنبه، 25 بهمن ماه برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در بخش پیست، عازم مالزی می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu