1403/5/17

کد خبر: 48992

1400-10-11 13:25:24

قهوه بن‌مانو از رشته های ورزشی جانبازان و معلولین حمایت می‌کند

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با شرکت صنایع غذایی و بسته‌بندی عسل دخت شهد (بن‌مانو) امضا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، طی جلسه‌ای که امروز دوشنبه بیست و چهارم مرداد ماه با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی مدیر ورزشی و حسین پور مشاور اقتصادی و خزانه‌دار فدراسیون و موثق مدیرعامل شرکت صنایع غذایی و بسته‌بندی عسل دخت شهد (بن‌مانو)برگزار شد، تفاهم نامه همکاری دو طرف، به امضای سیدمحمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون و حامد موثق مدیرعامل شرکت صنایع غذایی و بسته‌بندی عسل دخت شهد (بن‌مانو) رسید.

مدیرعامل قهوه بن‌مانو با اشاره به علاقمندی این مجموعه برای حمایت از ورزش  جانبازان و معلولین گفت: خوشحالم که برای سومین سال پیاپی می توانیم در کنار ورزش جانبازان و معلولین باشیم. از زمان های گذشته به ورزش این حوزه علاقه مند بودم و هدف ما پوشش رقابت های لیگ آقایان و بانوان است. در این مدت در مراسم های مختلف از دیدار با ورزشکاران و افتخارآفرینان این حوزه انرژی و دلگرمی گرفتم. خوشحالیم که می‌توانیم سهمی در این حوزه داشته باشیم و امیدوارم که این مسیر ادامه پیدا کند.

در این نشست، اسبقیان در ابتدا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم الحرام بیان کرد: از موثق و شرکت قهوه بن مانو برای حمایت از مسابقات و برنامه های فدراسیون در سال گذشته، تشکر و قدردانی می کنم. خداراشاکرم که در چنین ایامی این احسان خوب رقم می خورد. حمایت از این مجموعه و خدمت به ورزشکاران جانبازان و معلولین کار دلی و خدایی است. حضور شما و حمایتتان برای ما و مجموعه بسیار ارزشمند است. برای شما و همکارانتان در شرکت قهوه بن مانو آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

بر اساس این تفاهم نامه، مجموعـه قهوه بن مانو از رشته های ورزشی جانبـازان و معلولیـن حمایت می‌کند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu