1403/5/17

کد خبر: 49198

1400-10-11 13:25:24

فدراسیون از حضور قدرتمند بانوان در بازی های پاراآسیایی هانگژو حمایت می کند

نصیری گفت: سیاست و اهداف فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین حمایت و توجه ویژه به ورزش بانوان این حوزه است.

مژگان نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: مسئولین فدراسیون همیشه نگاه حمایتی و ویژه به توسعه و رشد ورزش بانوان دارد. در طول این سال ها همیشه مسابقات لیگ، قهرمانی کشور و رکوردگیری ها با هدف افزایش انگیزه در بعد ورزش قهرمانی در بخش بانوان برگزار شده است و این رقابت ها فرصتی بوده تا بهترین ورزشکاران ما به اردوهای تیم های ملی راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: تیم های ملی براساس کیفی گرایی و بررسی سطح مسابقات به رقابت های بین المللی اعزام می شوند. از ابتدا سال جاری تا کنون بانوان ما در سه رشته بسکتبال با ویلچر، وزنه برداری و تیراندازی در میادین بین المللی حضور پیدا کردند و در ادامه نیز بانوان دو و میدانی و همچنین والیبال نشسته کشورمان راهی رقابت های گرندپری و جهانی خواهند شد.

نصیری تصریح کرد: در کمیته و شورای فنی فدراسیون سطح رقابت های بین المللی مورد ارزیابی قرار می گیرد و بر اساس اولویت ها، با هدف تقویت، کسب تجربه، افتخار آفرینی و حضور قدرتمند اعزام تیم های ملی انجام می شود. مسئولان فدراسیون از حضور قدرتمند تیم های ملی بانوان و تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در بازی های پاراآسیایی چین حمایت خواهد کرد و در این راستا اردوها در حال برگزاری است.

وی افزود: برای نیمه دوم سالجاری در حال برنامه ریزی هستیم تا در کنار برپایی اردوها، مسابقات لیگ و قهرمانی کشور را در رشته های مختلف برگزار کنیم تا ورزش بانوان پویا بماند و استعدادها را شناسایی کنیم.

نایب رئیس بانوان در پایان گفت: در بخش بانوان همیشه مسئولان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان نگاه حمایتی داشتند و برای حضور بانوان در میادین مختلف با مشکلی مواجه نیستیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu